(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZELEŞTİRİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZELEŞTİRİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ediyorum değerli şaire, bu muazzam satırlar için ayrıca minnettarım size. Yürek sesiniz hiç susmasın kıymetli şairem. Eksik olmayın lütfen. Saygılar - Selamlar ..
Aleykümselam değerli kardeşim. Ortalıkta pek azıldı erkekte, ama dediğin gibi olması gerek. Eyvallah, eksik olma lütfen değerli şair. Saygılar - Selamlar..
Evet durum tam da bu maalesef.Kaleminiz ne güzel dile getirmiş tüm gerçekleri. Teşekkürler değerli şair hepimizin duygularına,düşüncelerine tercüman olduğunuz için.Çok değerli bir paylaşımdı.
Keske bu siirinizi hayir siirinizdeki gibi defil deyipte elestire bilseydim malesef ayaklar bas oldu duzen bozuldu Guzel siirdi her zaman oldugu gibi gonlunuze saglik saygilar
adam yolda para buluyor.. sahibini arayıp teslim ediyor ve bu ana haberlere konu oluyor..
yani normal olması gereken bir davranış anormal ! gibisinden haber değeri taşıyabiliyorsa ve bunlara uzaydan gelmişçesine yabansa toplumun geneli.. her şeyden evvel kendimizi sorgulamalıyız
Çok iyi bir noktadan yakaladın değerli şair, olması gereken durumlar artık anormal derecesinde karşılanıyor. Lakin artık aynalara yabancı bizim milletimiz, sorgulama işi revaç görmüyor artık maalesef.
Çok teşekkür ediyorum bu değerli yorumun için, artık uyanık insanlar olarak çoğalmalıyız ümidiyle yaşıyoruz. Eksik olmayın lütfen. Saygılar - Selamlar..
İyiye gitmiyor, durum, vaziyet Şerefli yaşamak tam bir eziyet Namussuz olmaktır artık meziyet İtibar, haysiyet pazara düştü...
Allah sonumuzu hayır etsin değerli dostum. Ne kadar acı ve gerçek bir şiir. Fuzuli nin dediği gibi ''Söylesem tesiri yok, Sussam gönül razı değil.''
Siz susmayınız. Sizin gibi değerli kalemlere ihtiyacı var anlayan yüreklerin. Ne güzel dile getirmişssiniz memleketin ahvalini. Kaleminize yüreğinize sağlık. Selam ve saygılar...
Amin değerli şair, kıymetli dostum. Biran önce fark etmemiz gereken fazlasıyla durum ve vaziyet var. Biz susmayalım da, duyanda duymasın vebal kalmasın boynumuzda değerli şairim. Çok teşekkür ediyorum değerli şair, sizde eksik olmayın lütfen, ihtiyacımız fazlaca olacak birbirimize. Saygılar - Selamlar...
Kutlarım…
……......................................Saygı ve Selamlar...