Ölmek için yaşanırmış meğer meğer derin bir nefesmiş günler dakikalar sonsuz takvimimde anlıkmış seneler merhaba içimin yangınları harabe güvercinliklerim merhaba kahvem çiçeklerim çiçeğimin yaprakları ve toprağı balkonumun manzarası sandığımın sarı kokusu anılarımın tozu merhaba.
Kırık kâlpler ve laleler topladım kendime teselliler ve nefesler derledim annemin hikâyelerinden çay demledim babama özlemli kek yaptım sevdiklerime sevdim son nefesini bile azrailin gül diktim yüreğime sevili gülüşler bestelediğim begonyam uğrunda yaşadığım hayallerim merhaba.
Efkarı bağışlıyorum bugün su içtim kahırların ensesinden merhabalar yolladım bilmediğim mutluluklara üzülmek şöyle dursun kenarda ben alnından öptüm soğuk bir bedenin yaşamaktan bahsederken siz kurbanı seçilmişim nefessizliğin dönsün dünya, durdurmaya kalkmayın bir şiire harfleyin beni bitsin bu ömür meselesi gülümseyin..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir tutam merhaba.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir tutam merhaba.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sadece yüreğine sağlık deyip geçiştiremem. okunacak bir şair daha buldum diye seviniyorum.çok iyi bir kalem olduğunuz belli. yaşadığınız bir sürü olumsuzluğa merhaba demeniz ne güzel...
Merhaba, Duygularımıza tercüman şaire... Gönüllerin elinden tutup karşılayana... Sevda köprüsünden geçtikçe pişenlere... Yaşadıkça yazmayı bilenlere merhaba... Selam ve dua ile...
Efkarı bağışlıyorum bugün su içtim kahırların ensesinden merhabalar yolladım bilmediğim mutluluklara üzülmek şöyle dursun kenarda ben alnından öptüm soğuk bir bedenin yaşamaktan bahsederken siz kurbanı seçilmişim nefessizliğin dönsün dünya, durdurmaya kalkmayın bir şiire harfleyin beni bitsin bu ömür meselesi gülümseyin..
Can Nar-ı'm merhabaların mutluluklara olsun. Gülümsemelerinse:hayatını noktalarken değil,yaşarken buluşsun gözbebeklerinde... İçseldi, hüzündü ama şiirdi yine Nar-ı'm. Tüm içselliğiyle hepsi şiirlerde kalsın, hüzünler senden uzak olsun...