(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşündüm çıkışı yok, çaresi yok, Bu yolun çilesi çok, engeli çok, Dilin yay gibi sözlerin ise ok, Her vuruluşta can verdim be gülüm, Sevip sevilmemek yaşarken ölüm.
bence bu şiir harikaaaaa ya her dize ayrı bir tat katmış duygu yüklü muhteşemdi... sevip sevilmemek ne kadar zor ya=( seveni sevmeyen kalpsizler utansın! :) sevgilerimle arkadaşım...
Sevginin aşk tadında tek taraflı iç çekişen sitemini ve özlemini okudum şiirinizde, canı gönülden kutluyorum şairimi...... Yüreğinize ve kaleminize sağlık..... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız......
Üstadım, sizin gibi usta bir ozanın, bir söz ehlinin şiirime yorum yapması beni şereflendirdiği kadar; Yürüdüğüm yolda adımlarımı daha emin atmama, inancımı sağlam tutmama neden oluyor. Allah razı olsun.
İnşallah gönüldaşım birgün şiirlerimi, deyişlerimi sazımla besteliyeceğim. Ondan sonra benimde türkülerim olacak. Her şiirim türküleşecek nasipse. Bu yolda azim ve inanç esastır. Çok şükür bizde, hepimizde o var. Dualarınızı eksik etmezseniz; İstediğim menzile tez varabilirim.
Düşündüm çıkışı yok, çaresi yok,
Bu yolun çilesi çok, engeli çok,
Dilin yay gibi sözlerin ise ok,
Her vuruluşta can verdim be gülüm,
Sevip sevilmemek yaşarken ölüm.
güzeldi tebrikler...