Yâr İle Ayrıldı Yolum, gönül bugün yas tutuyor Bir yanıyor bir sönüyor, içimde aşk kül kokuyor Ah ederek ağlıyorum, inim inim inliyorum Sanki nefes almıyorum, felek bugün can yakıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yâr İle Ayrıldı Yolum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yâr İle Ayrıldı Yolum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yâr İle Ayrıldı Yolum, gönül bugün yas tutuyor Bir yanıyor bir sönüyor, içimde aşk kül kokuyor Ah ederek ağlıyorum, inim inim inliyorum Sanki nefes almıyorum, felek bugün can yakıyor. ......Ayrılıktır yürek yakan ......Yürek içine akarken kan ......Bitip geçmek bilmez zaman ......Anlamsızdır zaman mekan. ............ Ayrılığın yürek içinde bıraktığı acı o kadar büyükmüş ki, dizeler okuyan yürekte de iz bırakıyor ve acıtıyor. ............. Hisseden yüreği ve yazan usta kalem sahibini tüm içtenliğimle kutluyor, ayrılıkların olmadığı ve yüreklerin yanmadığı bir yaşam diliyorum. ............. Selam ve saygılarımla kalın.
aruz için çok erkenci gibi geldiniz :)
kutlarım
selamlar