Ziyan olan bu aşk için üzülmedim desem yalan Hatırladıkça ağlarım içim yanar zamanzaman Kader deyip avunmasam bu ızdırap diner mi hiç Senin kadar umutsuzum ve mutsuzum canım inan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ziyan Olan Bu Aşk İçin Üzülmedim Desem Yalan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ziyan Olan Bu Aşk İçin Üzülmedim Desem Yalan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ziyan olan bu aşk için üzülmedim desem yalan Hatırladıkça ağlarım içim yanar zaman zaman Kader deyip avunmasam bu ızdırap diner mi hiç Senin kadar umutsuzum ve mutsuzum canım inan.
..... Zaten hep bir hiç uğruna ziyan ve heder olan değerlerimiz ve duygularımız değil midir yıllarca yürek yakan ve yaşadıkça kanayan yara misali. Öylesine içten ve anlamlı dizeler ki okuyan yüreğin bir " Ahhh...! " çekmemesi olası değil. ....Kutluyor ve selam ile saygılarımı bırakıyorum gönül sayfanıza. .....Sağlıkla ve mutlulukla ama ille de hep şiirle kalın.
Ziyan olan bu aşk için üzülmedim desem yalan
Hatırladıkça ağlarım içim yanar zaman zaman
Kader deyip avunmasam bu ızdırap diner mi hiç
Senin kadar umutsuzum ve mutsuzum canım inan.
..... Zaten hep bir hiç uğruna ziyan ve heder olan değerlerimiz
ve duygularımız değil midir yıllarca yürek yakan ve yaşadıkça kanayan
yara misali. Öylesine içten ve anlamlı dizeler ki okuyan yüreğin bir " Ahhh...! "
çekmemesi olası değil.
....Kutluyor ve selam ile saygılarımı bırakıyorum gönül sayfanıza.
.....Sağlıkla ve mutlulukla ama ille de hep şiirle kalın.