(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞININ BİTİ OLAYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞININ BİTİ OLAYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eyvallah şairim çok teşekkür ederim, nacizane bir şeyler ortaya koymaya çalışıyoruz . Yüzünüzde ki gülümseme eksilmesin hiç bir vakit. Saygılar - Selamlar efendim.
İyi ki var olan sensin değerli abim, kıymetli şairim, iltifatta bulunmuşsun eksik olma lütfen. Biz böyle çok daha mutluyuz değil mi şairim, bize bizi bizim gibi anlayanlar ve düşünenler yeter. Diğer dostların mutluluğu olsun o dediğiniz olayda. Saygılar - Selamlar efendim
Şiirinizi o kadar çok beğendim ki anlatamam. İnsan sevdimi sevdiğinin her şeyi olası geliyor değilmi üstad. seven yüreğinizi gönülden kutluyorum tebrikler.
Aşk işte her şeye her kılıfa sokuyor adamı :) Eyvallah güzel insan sevgili dost hoşgeldiniz. Sizi aramızda görmek ne güzel oldu böyle, eksik olmayın lütfen.
Aman ALLAH'ım kimi görüyorum :) değerli ve sevgili baştakipçim :) Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz, nerelerdesiniz, olmuyor böyle :) hiç sormayın acayip yerdim buralar her şeyi, iflah olmam :)
Eksik olmayın değerli kalem, kıymetli dost, çok teşekkür ediyorum. Selamlar - Saygılar efendim
valla bu saçtaki bitin sanırım pek kıymeti harbiyesi yoktur... Belediye haşaratla mücadele servisinde kalmalı gibi...espri dolu güzel dörtlükler. tebrikler ve sevgiler...
Çok teşekkür ederim değerli büyüğüm, aynen dediğiniz gibi belediyelik durumlar bunlar, orada da bürokrasiye takılmaz umarım :) eksik olmayın lütfen. Saygılar - Selamlar
Kalemin susmasın
____________________________Selamlar