(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Diz dize oturup bakmadım yüze, Ayrılığın rüzgârı esti bize, Ben çöle savruldum sense denize, Canan ile sürmedik şöyle sefa, Sevdiğimle süremedim bir sefa.
Yalnız kaldım aramadı sormadı, Bir gün olsun şu yanıma varmadı, Ertuğrul yanıyor kimse görmedi, Dost dediklerimde hiç yokmuş vefa, Yâr bildiğimde hiç kalmamış vefa.
cok begendim...duygu yüklü bir siir okudum sayfandan...kalemini kutlarim can...
Seven sultan olsa unutur tacı, Sevilenin can yakmak mı amacı? Gönül yarasının vardır ilacı, Yârin tatlı sözlerindedir şifa, Yârin mercan gözlerindedir şifa.
Harika bir şiir okudum kaleminizden. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla.
Hayatın içinden sevgiye dair duyguyla harmanlanmış, içli bir anlatımla bezenmiş güzel bir şiir okudum, canı gönülden kutluyorum şairi....... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız.....
Yalnız kaldım aramadı sormadı, Bir gün olsun şu yanıma varmadı, Ertuğrul yanıyor kimse görmedi, Dost dediklerimde hiç yokmuş vefa, Yâr bildiğimde hiç kalmamış vefa.
BİR DEYİŞ KIVAMINDA BAŞTAN SONA İNLEYEN DİZELER YÜREĞİNE SAĞLIK ŞAİR KALEMİN DAİM OLSUN
Ayrılığın rüzgârı esti bize,
Ben çöle savruldum sense denize,
Canan ile sürmedik şöyle sefa,
Sevdiğimle süremedim bir sefa.
Yalnız kaldım aramadı sormadı,
Bir gün olsun şu yanıma varmadı,
Ertuğrul yanıyor kimse görmedi,
Dost dediklerimde hiç yokmuş vefa,
Yâr bildiğimde hiç kalmamış vefa.
cok begendim...duygu yüklü bir siir okudum sayfandan...kalemini kutlarim can...