İnsanlar azizim insanlar Kapalı bir kutuda beyin yürek ayrı yaşar Yine ve yeniden hata yapar Şaşırtırlar sen de şaşar kalırsın Anlamazsın azizim anlamazlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kapalı kutu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kapalı kutu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vakti zamanında bir sultana, bir başka alemin sultanından bir hediye gelir. Gönderilen hediye çok güzel, işlemeli sedef kakmalı küçücük bir kutudur; iğne iplik kutusu gibidir. Tüm hazirunun aklından geçen, altın iğne ve ya değerli bir mücevherdir. Hediyenin muhatabına sormak ister ulak " sultanım sizce içinde nasıl bir süpriz var?" Sultan- "Bilemeyiz ey elçi, ben kulum kalbinden başka hiç bir yere sığmam diyen Allah dilerse o güzel kutudan altın iğne de çıkarır, kertenkele de ..." der ve elçinin elleri titrer kutu yere düşer bir kertenkele çıkar içinden...herkes şaşkın iken sultan tebessümle izler ve "hamd olsun bizim açığımızıda saklımızıda bilen Allah kulunu bilmediklerinden de korur, gözetir " der. Sevgiler :)
İnsanlar azizim insanlar Kapalı bir kutuda beyin yürek ayrı yaşar Yine ve yeniden hata yapar Şaşırtırlar sen de şaşar kalırsın Anlamazsın azizim anlamazlar...
..boşuna dememişler demek ki hatasız kul olmaz. Ama önemli olan bir hata iki hata... sürekli hatalara devam etmemek değil midir güzel olan? Elbetteki şaşı kalınır beklemediğimiz insanlardan yaptıkları hatalara. Güzel anlamlı ve manidar şiirinizi kutlarım. Tebrikler.