(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUSALLADA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUSALLADA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve toprak yapışır bedenine yağdıkça yağmurlar kokar çimen,çimen...bir sen görmesin,amma haberini alırsın mutlak dünya alamden... . .Özü sözünde dizeler...düşündürür her an ölüm ve yokluğu da , kalemine sağlık üstad..
Atiye DANIŞ tarafından 5/5/2008 9:58:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
AÇILIR PERDELER , ALKIŞLARLA OYUN BAŞLAR SAHNEDE ... GÖZ YUMULUR YUMULMAZ , HESAP VERİR MUSALLADA CENAZE . ----------------------------------------------------------------------------------- zaman mı durmuştu bugün Yoksa Saatlermiydi geri kalan Neden ses vermiyor ki hiç bir şey Niye sağırlaşmıştı ki duygular Beş duyumuzun beşide mi yitik bugün Her şey sessiz,her şey tepkisiz yoksa yaşamla ölüm arası saliselerimi saymakta bu can Yolun sonu göründüğünde Ne geçen zamana dur demek Nede dur diyebileceğimiz, Saatlere olacak bu haykırışlar Naaşımız bir musalla taşında Son bulurken , Son dualarla uğurlanacak Ebedi sessizliğe varan gidişlerimiz..
Yaşamla ölüm arası şiirimden bir alıntıyla cvp vernek istedim şiirinizin konusuna uygun düştüğü için , tebrikler kısa ama güzel manidar dizelerdi kutluyorun saygılar...
kardelenim tarafından 4/29/2008 2:03:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Atiye DANIŞ tarafından 5/5/2008 9:58:50 PM zamanında düzenlenmiştir.