zamanzaman kendimi elden ele dolaşan bir el feneri gibi hissederim eline geçirenin gece demeden gündüz demeden basıp düğmesine yüzümde ışığına baktığı kapamadan düğmemi yanık bıraktığı...
yok, belki ben ışığı sevdim, o hiç büyümeyen çocukların düşlerine girdim; ellerinde oyuncağıydım, pilim bitmek üzere geçti artık oyun çağım, nereleri delip geçti kim bilir hüzmelerim, kısık lâmbaların hüznü belki bundadır!
Şaban AKTAŞ 15.04.2017 - 13.55
Fotoğraf: Şaban AKTAŞ
HAİKU
kirazlar çiçek gel seni bir öpeyim yüzün gülgüneş...
Şaban AKTAŞ
KULAĞINA KADAR
Az evvel manavdaydım orta yaşlı bir teyze alışveriş yapıyor söyleniyor bir yandan -Yemin ediyorum yeme içme derdi olmasa ne rahat eder insanlar ne dert kalır ne tasa?!
Gülümsedim yüzüne - Öteki dünyaya gidenler ne ekmek ister ne yemek huzurları yerinde demek! deyince ben teyzeyi bir kahkaha sardı dudakları neredeyse kulaklarına kadar vardı!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EL FENERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EL FENERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.