(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEY GÜZEL KIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEY GÜZEL KIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine üç satırla aşk-ı anlatmış,hemde aşk-ı yüreğine asarak...Yüreğe asılan aşk unutulurmu hemşerim? Elbette unutulmaz,unutulmaz ama mahşer yarasıdır unutulmayan aşk,tıpkı Mecnun'un,Ferhat'ın,Kerem'in aşk-ı gibi...Aşk dedimde hatırıma geldi Koca Yunus,ne aşk ama İlahi bir aşk,İlahi aşk-ın karşılığı mahşer günü mizandadır,ne güzel bir karşılıktır...Nice İlahi aşk-ı yaşayan aşıklarla doludur anadolumuz ve asya bozkırları.Yüreğine,gönlüne,kalemine sağlık be hemşerim.Selam,sevgi ve saygılarımla.
Selam,muhterem Hemşerim,iyim sağol sizler nasılsınız? İnşaAllah iyisinizdir. Bu arada ankaraya geldim ve bir gün durabildim çünkü düğün için gelmiştim düğün bitince kafile ile dönmek zorunda kaldım.Telefon numaranız olsaydı arayacaktım ama yoktu! Yeni kitabın hayırlı olsun inşaAllah,başarılar dilerim tabiki okumak isterim, ismini yazarsanız piyasaya dağıtımı yapıldıysa...Sizi merak etmedim dersem yalan olur ama buraya girdiğinizi göremediğim için yazmadım.Bana telefonunuzu yazarsanız memmun olurum tabiki isterseniz.Ben size yazmıştım ama belki silinmiştir o yüzden tekrar yazıyorum 0532 324 55 91 selam,sevgi ve saygılarımla.
Aziz ve muhterem hemşerim; Nasılsınız, iyi misiniz? Her kelime, satırın için çok teşekkür ederim. Yazım dünyasından yeni kitabımı yazdığım için uzak kaldım. Ankara’ya ne zaman geliyorsunuz? Selamlar, saygılar. S.T.
Tebrikler
Kaleminiz daim olsuN. .