yere düşen her yağmur damlası hatırlatır bana seni beyaz bir örtü gibi örtse de her yeri sessizce yağan uçuşan kar tanesi unutturamaz bana sensiz geçen günleri havada kasvet kokusu var hatırlatır bana sadece ayrılığı böyle mi olmalıydı aşkımın bedeli bilinmez hangi yürek suskun sensiz bu kaçıncı bahardır gördüğüm yaşayan belli değil ölen kim sadece şunu bil seni öyle çok sevdim ki yandı yüreğim oldu tarumar senden bana kalan yalnız anılar bir de sönmeye yüz tutan yürekte ki yangınlar yanarsın içten içe küsersin geçmişe yandığınla kalırsın sadece artık yoktur yanında canım dediğin havasından geçilmez mutludur başka gönülde kopmuştur bizi bağlayan son halka da bilemezsin ne yaptığını parmaklarının izi kalır duvarda bir film şeridi gibi geçer durmaksızın yaşananlar gözlerinin önünden onu hatırlatan anılarla yüzleşirsin arınırsın sevgiden çok uzak yerde ama bilmiyorsun sensiz yaşayamam ben söyle suçum neydi çok muydu günahım aşkımızı bir çırpıda silecek kadar al yüreğim senindir sen de kalsa da ahım gel beyaz bir sayfa açalım yeniden unutalım olumsuz her şeyi ayrılığı isteme sadece benden etle tırnak gibiyiz ayrılamam ki senden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞKA GÖNÜLDESİN ŞİMDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞKA GÖNÜLDESİN ŞİMDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.