bir gün belki gelirsin diye yoruldu gözlerim yolunu gözlemekten bırak inadı gururu bir kenara hadi çık gel çal kapımı artık yüreğim senindir sormadan gir içeri bitsin hasretle geçen yılların özlemi bak bu sensiz kaçıncı gecedir uykusuz akşamlarım hep sana gebedir tükendi vuslata dair tüm hayallerim ne senden ne de sevdandan vaz geçerim Allahım ne uzun geceydi bitmek bilmedi saatin yelkovanı bir adım bile gitmedi sensizliği içime sindirdim ben yaşamıyorum sensiz zaten seni o kadar çok seviyorum ki her sensiz kalışımda nefessiz kalana dek canımın içi kapattım yüreğimi sensiz tüm sevgilere adın kaldı artık sadece dilimde hani sözler biter konuşamazsın ya işte ben şimdi öyleyim bir köşe de sessizce ağlıyorum ağlamaktan kurudu göz pınarlarım ismini heceliyor dudaklarım düşen her yaş damlasın da sana daha çok bağlanırım korkma sen de ne olur bir adım at mutluluğu yaşayalım uzat ellerini yine eskisi gibi olalım aşkımızı dallayıp budaklayalım yeşersin yeniden sevda filizleri atsın yüreğim seninle yeniden düşmesin sevda türküleri dilimizden seni benliğimde yaşıyorum ben...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET YANGINLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET YANGINLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gidene sevgisi bitmeyen dön diye yalvaran asil bir yürek seven gurur yapmaz ki zaten af eder sevdiğini ama her yürek bunu yapamaz sevmek yürek işidir ve her sevilen sevilmeyi hak etmez bazen Allah herkese sevilmeyi hak eden sevgili ve çıkarsız seven yürek nasip etsin.ve o sevgi sonsuz olsun.anlamliydı seven yürek haykırışı.saygılarımla...
Hayli emek verildiğine inandığım,emeğin karşılığını vermiş,duygu yüklü,anlam dolu bu güzel hasret şiirinizi gönülden kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
Selamlar sevgiler.