sen gittin gideli tadı tuzu kalmadı buraların mevsimler de değişti ne kışı belli ne de yazı onlar da aşkımız gibi yön değiştirdi geri de kalan sadece bitmeseydi dediğimiz bir sevgi bu kadar kolay mı bitmeliydi sevdamız oysa ne çok emek vermiştik bir çırpıda heba ettik her şeyi üzülmek ağlamak için çok geç artık suçluyuz ikimiz de hatamızı biliyoruz biz olmayı beceremedik çaba sarfedip ilişkiyi yürütemedik her şey çok farklı olabilirdi sevgi çarkın da düğümlenebilseydik sen gittin gideli uykular da artık haram bana konuşacak ne bir ses ne de nefes var geceler sırdaşım yalnızlık arkadaşım oldu bilmiyorum suçum ne neydi yanlışım seni öyle çok sevdim ki kıskandım gözümden bile anlamadın beni nufuz ettin benliğime işledin içime damarlarımda kan oldun aktın kalbime ne olur anla beni bir tanem sınama sevgimi çıldırtma beni bir kerecik olsun sen de dinle yüreğinin sesini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALIŞMAK ZOR YOKLUĞUNA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALIŞMAK ZOR YOKLUĞUNA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.