Allahım almasın bu canı kefensiz ben seni görmeden yaşayamam ki sensiz yağmurbulutları gibi gezerim sahipsiz akar göz yaşlarım yağmur gibi yüreğim sen de kalsın çıksın nefesim bir toz bulutu gibi savrulsam önünde diz çöksem kaybolsam gözlerinin renginde dilim de sana ait tek söz al yüreğim sen de kalsın olamam ki sensiz bilmiyorum hangi sevda çekilir dertsiz uğruna dökülür gözlerimden yaşlar sebepsiz bir yaz günü güneşin tene vuran sıcaklığı gibi yürüyorum sahil de dalgaların kayalara vuran sesiyle yosun kokusu kaplıyor rüzgarın esişiyle yalnızlık yine bırakmıyor peşimi sen geliyorsun aklıma ilk günkü gibi seni seviyorum diye haykırmak istiyorum içimden gelen çılgınca bir hisle biliyorum yıllar önce açılmıştı aramız kabuk tutmaya başlamıştı yeni yeni yaramız karşılaşmamız bir tesadüften ibaretti kimsenin suçu günahı yok bunda bilecek bedelini ödeyeceğim sevginin yine üzgünsün daldı bak gözlerin sen de ağlıyorsun derdin ne neden nemli gözlerin ben kime kahredeyim kırılmış dökülmüşüm neden içtiğimi sorma ben zaten ölmüşüm...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AL YÜREĞİM SENİNDİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AL YÜREĞİM SENİNDİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.