Sana dokunursam, titrer tenim Tepeden tırnağa bedenim Ay güneşe çarpmış gibi olur Bozulur kurulu düzen Zaman ve mekan dur(ul)ur Sanırım beynimde Baştan sona kainat Yeni baştan kurulur; Böyle aşktan korkulmaz mı Hem de nasıl korkulur?!
Aşkların belki en korkuncu Benim diyen kimse Bencileyin sevemez seni Yüreğimde çivili köşk Benden geçer dünya ekseni Çıkarsa çivisi yerinden Kurtulur dünya ekseninden Tanrım aşkıma mukayyet ol Bir kez yaşadım bu kaosu Bir daha yaşayamam doğrusu!..
Şaban Aktaş 23.03.2017 - 16.19
BU BİR İLKYAZ ŞARKISI
Anmaz olur muyum seni, ne dere ne tepecikler Dokunamaz kimsecikler yeryüzünde bulamazlar
Sana aşkım çok derinde, sevgin gibi kederin de Yüzün gökte ay yerinde sana hiç dokunamazlar
Kar topladım ellerinden, karbeyaz kar güllerinden Çok derine gömdüm seni, alamazlar yüreğimden alamazlar
Bu nasıl aşk aman aman, yanardağlar duman duman Bir karasevda ki yaman; sen yoksan anlayamazlar!
Yüreğim nasıl ısınır, delilik dehayla sınır Aşksa gerçek, yok bir sınır, sonsuzluğu saramazlar...
Atlıkarınca çarkısın, gökyüzünde ay parkısın Samanyolu bir şarkısın, ben çalarım duyamazlar...
Şaban Aktaş 23.03.2017 - 14.42
TIP!
Himmet Cansıza sunu... Bilimin önünde Her zaman eğiktir başım Geçmiş olsun Himmet, Görüyorum ki Sayesinde doktorun Canına can gelmiş Cansız arkadaşım... :)
Tıp dedim, sus; Can sağlığı En önemli husus!
Ben de sayesinde Tıbbın, Kanser yüzünden Ölümden döndüm, Onlar benim ömrüm Sevgisi doktorlarımın Yüreğimde; En derin yerine gömdüm!..
Şaban AKTAŞ 23.03.2017
Prof Dr. Mustafa ÖzdoğanOperatör Dr. Barış özcan onkoloji diyetisyeni uzman Dr. Mehmet Refik Sezgin Anestezi ve reanimasyon uzmanı Dr. Filiz Kaymakcı Operatatör Dr. Huseyin Ciyiltepe
İLKYAZ MUŞTUSU
bitti artık zemheri patladı dalda tomurcuk yapraklar filizi yeşil çiçeklerin bolluğu bereketi gelir ardından meyveye durur dallar...
bizler öyle değil miyiz; bol olursa sebzemiz meyvemiz, türlü türlü yiyecek artmaz mı sevinç?! ilkyaz; büyük ödül neler istemez ki gönül öğrenebilsek anlasaydık kuş dilini ne söyler ki güle bülbül?!
ilkyaz muştusu yüreğimizin coşkusu ilk akşamdan yatarken yok artık sabaha donar mıyım acaba; uykuda ölüm kuşkusu?!
Şaban AKTAŞ 23.03.2017
BİR VOLTLUK AMPÜL
Anlamadım gitti nedir bu itiş kakış nasıl bir sanal nice bir banal bakış; adınız çıkmış ya dokuza aman ha; sakın inmesin sekize(!)
Gereksiz sitemleri matah sanar bir siler bir eklersiniz arkadaş listesine kişileri çoğunuz haketmeden övgü beklersiniz ’Sen yoksun ben varım!’ bu mu varınız yoğunuz bu yüzden şiir damarım kanamaz mı; kanar!
Demek ki daha ufkunuz dar; hep bir arada o kadar kafa/dar adam olmanıza daha çok var!..
Kafa yormaya da değmez fakat en iyisi mi bir şeyler karalayayım dedim kendi adıma, onlar uzak duruyorsa sen de kapıyı kapat bundan böyle mesafeyi ayarla!
Hep kendini beğenecekse kaç kitap yazmışsa yazmış cart ödülü curt ödülü almış kim olursa olsun benden uzak dursun hiç de fena olmaz doğrusu!..
Nedir bu; o dergisi bu dergisi sizin ki şiir, sizin ki kitap şair sizsiniz, sizde hitap başka kimse şair değil o yalnızca size mahsus şairlik size Allah vergisi; İki lâf etse biri, ’Sen konuşma sus!’ demez mi hemen bir diğeri?!
Öyle atıyor ki çokları bakıyorum mangalda kül yok bir ışık yakıyorum eleştiri, özleştiri; hiç tahammül yok!
Kusura bakmayın işkenceye dayanamam, yanarım; beyninizde bir voltluk ampül yok!
Alçak gönüllü insanı severim burnu büyükleri kınarım; kırmaz iseniz kaleminizi adınıza ben kırarım!
Şaban AKTAŞ 23.03.2017 - 06.57
ASYA
Asya; bir büyük pasta Avrupa Amerika masada Yiyeyemediği sürece Çok ağır hasta!
Şaban AKTAŞ 22.03.2017
ONARIM
Onarmıyor artık vücut kendini Büyüme devrinden çürüme devri Çekmez olur ayak bir gün bedeni Uçmayı vazgeçtik sürünme devri
Sen misin; genç iken kıymet bilmezdin Akşamdan akşama meyhane gezdin Hasretle sevdayla bağrını ezdin Şimdi erim erim erinme devri
Canını sevenler üç öğün yesin Cânânı sevenler canı neylesin Hasret çeken aşkla gönül eylesin Ateşten gömleği bürünme devri
Hasretin çektiğin yavuklun mu var Akar iki gözün oluklu pınar Devrilir zamanla oyuklu çınar Hak’kın huzurunda görünme devri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KORKUNÇ AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KORKUNÇ AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.