Gözlerim uykusuz bedenim yorgun Sabahçı kahvesinde soluklanıyorum Bilmem kaçıncı çayımı yudumluyorum Beynimde cevapsız sorular Giden sevgilinin acısı yüreğimde Kuşatılmış bir akşam duruyor pencerede Zaman geçmek bilmiyor Hüzün sardı her yanımı Ağlamak istiyorum gözlerden ırak yerlerde Konuşsam sessizlik Gitsem ayrılık Seni kaybediyorum attığım her adımda Yüreğin rehin yüreğimde Bir ömür kalacaksın bende Yağmurlar ıslatacak Ağladığımı hiç bilmeyeceksin Senden kalan son izlerde silindi Özlemler darmadağın Hasret bir köşeye çekilmiş Bir of çeksem biliyorum Karşı ki dağlar yıkılmayacak Zirvede ki karlar erimeyecek Serseri bir mayın gibi Düşeceğim orta yere Bozguna uğruyorum her savaşta Mağlubu hep ben mi olacağım Sen gidersen sevgili Sığınacağım limanım yıkılır Eksik kalır bir yanım Kaçırdın uykularımı gözlerim kapanmıyor Sesime kibrit çaksan tutuşacağım ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sığınacağım Limanım Yok Artık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sığınacağım Limanım Yok Artık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok büyük bir sevgi var, hakınca karşılık bulmamış veya kiymeti bilinmemiş. sevilmek gibi güzel bir duygunun. onu seven insani ondan giderek yalnız birakmış.hüzünlüydü.saygılarımla...