Birgün senden ayrılacağım Hiç aklıma gelmezdi Vuslata dair hayallerimi erteleyip Bir şiirle dile getireceğimi Gelmezdi aklıma düşünemezdim Galiba ben fazla iyimserim Gerçekleri göremedim kamaştı gözlerim Hak ettiğinden çok değer verdim sana Boşa akan gözyaşlarımdan anlasana Kararlısın sen demek ki ayrılmaya Mutluluk mumlarını yakmaya Başka yüreklerde sevdaya yelken açmaya Hadi durma git. Tüm bedenini saran günahlarından arınmaya Birgün pişman olursan Bilki hiç hakkın yok ağlamaya Artık anılar da yaşayacaksın beni Nasıl dindireceksin bilmem ki özlemlerini Artık hiçbir şey bozduramaz Pişman olsam da ettiğim yeminleri Gömdüm senle olan hayallerimi Bir zarfa koy da gönder Bana ait mektup ve resimlerimi ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖREMEDİM GERÇEKLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖREMEDİM GERÇEKLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güldü
Güldü güldü yâr güldü
Elinde olan güldü
Yâr bakıp bana güldü
Gülle gülüp cilveyle
Bana sunduğu güldü.
---- 30.09.1960 - İslahiye
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ – İstanbul
BEGENDİM........................................ Saygı ve Selamlar ...