Zamansız düşen o yaprağın ağacına özlemi gibidir bazı sevgiler, mesafelerin hükmü yok..
|
Hasreti asi’l bir rüzgâr gibi dağıtır dökülen yapraklarını içmin belki savrulduğum iklimlerden dönerim bulurum kendimi belki biraz eksiktir aklım sorma sebebini ve niyesini sadece sar, şifala kanayan yerlerimi bir tutam gül olsun gülüşün bahçesinde kâlbimin bir fiske su yüzümün çölünde durulayım fırtınalarımdan çiçekler seçeyim tohumlarında huzur yeşeren yeşerdikçe aslına bürünen belki tutulur gözlerimin rengi sevdanın güzelliğine mayalanır buz olan kâlbim sıcaklığıyla kâlbinin yeniden doğarım öldüğüm yerden belki tutunurum gök’yüzüne.
||
Yokluğu kül seriyor gibi içime evlat edinircesine sahipleniyor nârımı güller serpiliyor yüreğime elleri bir çocuğu sever gibi dokunuyor büyüyorum sevinçlice büyüyor tüm kabûsları hâyr’a yoruyorum bir bir dinlendiriyorum yorulan aklımı göğsünde menekşelerim canlanıyor saksısında penceremde mutlu serçeler uçarken hevesli lavanta bahçelerine.
|||
Gümüş bir vuslat oluyor sabır - değeri som herşeyi ahirete erteliyorum binbir umut gözlerime yerleşiyor peşpeşe kâlbim sığırcık sevinci rengi hibe edildiğinden beri sevginin ılımlı bir mevsim yaratılıyor ömrüme güzel sözler, umutlu ayetler diziliyor tarihine takvimlerimin âşk olsun diyor annem kederlerime gülümsüyor gülümsüyorum öldüğüm yerden başlıyorum yaşamaya grilerimden öpüyor şiirler gökkuşağı gözlerim..
___
Amansız üşüyen o yaprağın ağacına hasreti kağıda dizilen bu cümleler umutkanlık çilenin panzehiri , mesafe ve bahanelerin hükmü yok..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umutkanlık / Annemin Mart anlatısı.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umutkanlık / Annemin Mart anlatısı.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Küçük bir kız, geziniyor şiirlerinde hep; büyümez de büyümez... Umutkanlık var gözlerinde. Büyümesin varsın. Bizdendi, demiş ya sevgili Ahmet şair. Bizdendi, acısı da umudu da bizimdi şiirin. Tebriğim, sevgimle şairine.
Şiirini okuduktan sonra defalardır sayfana gelip gidiyorum, bir şeyler yazmak istiyorum ama şiirin bıraktığı etkiyi ifade edecek sözcük bulmakta gerçekten zorlanıyorum Nar,
Nasıl bir duygu yoğunluğudur ki Nar, böylesine sarsıcı şiir yazdıran,
var olduğum toprağım çağlayıp akan ırmağım gökyüzünde yağmurlarım Çukurova da bereket Giresun da fındık Konya ovasında buğday, ve ülkemin her yanından ses veren insan dı şiir damağımızda kalan tadıyla anne anlatısıyla Anadolu kokusuyla biz, bizim, bizden di şiir....
büyümez de büyümez...
Umutkanlık var gözlerinde.
Büyümesin varsın.
Bizdendi, demiş ya sevgili Ahmet şair.
Bizdendi, acısı da umudu da bizimdi şiirin.
Tebriğim, sevgimle şairine.