Yelken açtı yüreğim , aşkın okyonusuna Mutluluk diyarında , sevenler adasında O yarin hülyasında , gönlünün ortasında Dümeni kilitlendi , ruhumun rotasında Sevdayla selam çakıp , kalbine ineceğim Cennet mekanım bilip , bir ömür seveceğim .
Gözlerine dalarsın , özler sarılamazsın Seversin canından çok , öper dokunamazsın Ayaz vurur sinene , üşür sokulamazsın Söylersin sevdiğini ,uzak yaşatamazsın Sevdayla selam çakıp , kalbine ineceğim Cennet mekanım bilip , bir ömür seveceğim .
Geç kalmış olsak bile , sevdamız bize özel Sevgiyle harmanlanmış , yüreklerimiz güzel Aşk yalandır diyenler , okumasınlar gazel Bizi döndüremezler , yarın ebed dün ezel Sevdayla selam çakıp , kalbine ineceğim Cennet mekanım bilip , bir ömür seveceğim .
Kavuşmak diliyorum , seven sevilenlere Sevgi dolu bir kalbin , kıymetin bilenlere Canından can bilerek , vefaya erenlere Gönlünü kilim gibi , dokuyup serenlere Sevdayla selam çakıp , kalbine ineceğim Cennet mekanım bilip , bir ömür seveceğim ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RUHUMUN ROTASINDA YÜREĞİN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RUHUMUN ROTASINDA YÜREĞİN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kavuşmak diliyorum , seven sevilenlere Sevgi dolu bir kalbin , kıymetin bilenlere Canından can bilerek , vefaya erenlere Gönlünü kilim gibi , dokuyup serenlere Sevdayla selam çakıp , kalbine ineceğim Cennet mekanım bilip , bir ömür seveceğim ...
Süperrrr.. Hele de son dörtlük olağan üstü.. Rabim kimseye ayrılık vermesin, verirse de kavuşmayı nasip etsin İnşallah!!.. Yüreğine sağlık şairem.. Nicelerinde buluşmak dileğiyle hoşça kal..
Kavuşmak diliyorum , seven sevilenlere Sevgi dolu bir kalbin , kıymetin bilenlere Canından can bilerek , vefaya erenlere Gönlünü kilim gibi , dokuyup serenlere Sevdayla selam çakıp , kalbine ineceğim Cennet mekanım bilip , bir ömür seveceğim ...
Geç kalmış olsak bile , sevdamız bize özel Sevgiyle harmanlanmış , yüreklerimiz güzel Aşk yalandır diyenler , okumasınlar gazel Bizi döndüremezler , yarın ebed dün ezel Sevdayla selam çakıp , kalbine ineceğim Cennet mekanım bilip , bir ömür seveceğim .