Sevmeyi öğreten, içten sevilen Seviyorum derken, gözleri gülen Herşeyim dediğim, herşeyi bilen Hüzünü kederi, gönlümden silen Sonum; solun olsun, öp yüreğimden Yolun; yolum olsun, tut ellerimden.
Yasaklı sevdamsın, aşık gönlümde Uzak kalırmıyım, olsa elimde Ruhuna adandım, adın dilimde Aşka çare var mı, acep bilimde Sonum; solun olsun, öp yüreğimden Yolun; yolum olsun, tut ellerimden.
Ruhundan ruhuma, özden bakarsın Kalbinden kalbime, çoşar akarsın Uzaktan uzağa, aşkla bakarsın Gönlüme fermansın, iyi ki varsın Sonum; solun olsun, öp yüreğimden Yolun; yolum olsun, tut ellerimden.
Seviyorum seni, hep seveceğim Biliyorum ki hep, sevileceğim Ruhuma sonsuz, eş bileceğim Kovsanda bir yere, gitmeyeceğim Sonum; solun olsun, öp yüreğimden Yolun; yolum olsun, tut ellerimden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLUN; YOLUM OLSUN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLUN; YOLUM OLSUN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk ruhuda bedenide kalbide yakar kavurur. Mutluluk aşıdır aşk. Bir o kadarda acı aşıdır aşk. Rabim inşallah mutluluk aşı yedirir şaireme. Yüreğine sağlık arkadaşım. Selam ve dua ile kal sağlıcakla..
Yol’un; yolum olsun, tut ellerimden Son’um; solun olsun, öp yüreğimden sen ne güzelsin şiir yazan yürek senden de güzel iki güzel ancak takdire yakışır öpüyorum o güzel yüreğinden ablam
Sevmeyi öğreten, içten sevilen Herşeyim dediğim, herşeyi bilen Hüzünü kederi, gönülden silen Seviyorum derken, gözleri gülen Yolun yolum olsun, tut ellerimden Yer’im solun olsun, öp yüreğimden.
Ruhuna adandım, adın dilimde Aşka çare var mı, acep bilimde Yasaklı sevdamsın, aşık gönlümde Uzak kalırmıyım, olsa elimde Yolun yolum olsun, tut ellerimden Yer’im solun olsun, öp yüreğimde
Harika bir sevda şiiri çok beğenerek okudum sevgili Şairem saygı ve sevgilerimle
Ruhuna adandım, adın dilimde
Aşka çare var mı, acep bilimde
Yasaklı sevdamsın, aşık gönlümde
Uzak kalırmıyım, olsa elimde
...."
Duygu ve anlam yüklü güzel şiirinizi okurken, diyarlara götürdü..
Yüreğinize sağlık diliyorum Şaire Melek hanım..
Varolun
___Saygıyla_