Yokluğunda çığlık çığlığa özlediğim Bir yürek var çoktan da çok sevdiğim Ruhuma eş bildiğim Herşeyimsin , bitanemsin sen dediğim ...
Yirmi dört saat aklımda Sevgimin derininde saklımda O çok sevildiğinin herdem farkında Köşe bucak gezinir durur Görmezsem hasreti kalbimi yakar kavurur Aşk bahçemde açan güllerim kurur O gelince can gelir bedene Ruhumun bayramı olur ...
Soruyorum bazen kendi kendime Bir insan bu kadar nasıl sevilir Bir insan bu kadar nasıl özlenir Hasret ateşinde yürek yanar közlenir Gerçekten sevilen herdem özlenir Cevabım budur kendime ...
Uzaktan severim yakındır cana Sarılmak dileğim ben kana kana Canıma eş bildim sardım canana Mutluluk deryasında daldım onunla hülyalara Seni seviyorum demesini değişmem dünyalara .
O benim canımdır candan öteye Aşkımız sonsuzdur bitmez seneye Bizim gibi aşıklar gerekli her haneye Sevenin ihtiyacı yoktur bahaneye Seven kalp döner mi ? hiç viraneye .
Sevildiğim kadar çok severim ben Yeter ki kalbimde hep sen ol , sen ! Ne kadar sevildiğini ah bilebilsen Söküpte kalbimi eline versem Nasıl çırpınıyor sevdana bir görebilsen Adınla atıyor bir duyabilsen .
Sevginden zırh ördüm ikimize Kimse dokunmasın diye yüreğimize Aşkı kilim gibi serdim içine Baharı hapsettim bahçesine Hep mavibeyazgüllerimiz Gonca olup açsın diye ...
Özlüyorum sevdam hadi gelsene Uzakları bize yakın etsene Elimi uzattım tutuversene Haydi çıkalım artık el ele , Sonsuz mutluluğun kerevetine ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gerçekten Sevilen Herdem Özlenir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gerçekten Sevilen Herdem Özlenir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yirmi dört saat aklımda Sevgimin derininde saklımda O çok sevildiğinin herdem farkında Köşe bucak gezinir durur Görmezsem hasreti kalbimi yakar kavurur Aşk bahçemde açan güllerim kurur O gelince can gelir bedene Ruhumun bayramı olur ... Gönül kaleminize sağlık hocam üç kere okudum şiirli geceler
inşaallah ablam çıkarsınız mutluluğun kerevetine şiirlerde olmasa ne yapardık merak ediyorum iyiki varlar yoksa yalan bir hayatta real acılar içinde boğulurduk şiirlerin bana hep ilham veriyor aşkı en güzel sen anlatıyorsun yüreğime ablam yine aşk nağme nağme satırlarda yüreğine sağlık AŞK SANA ÇOK YAKIŞIYOR ÇOK
Gerçek seven her yüreğe yakışır aşk ruyam sanada yakışıyor şiir dilimiz şiir yüreğimiz iyiki var, içimizden taşanları döküyoruz satırlara.tewekkür ederim sevgilerimle...
Sevginden zırh ördüm ikimize Kimse dokunmasın diye yüreğimize Aşkı kilim gibi serdim içine Baharı hapsettim bahçesine Hep mavi beyaz güllerimiz Gonca olup açsın diye ...
Özlüyorum sevdam hadi gelsene Uzakları bize yakın etsene Elimi uzattım tutuversene Haydi çıkalım artık el ele , Sonsuz mutluluğun kerevetine ...
Seven yürek haykırmış sevdasını . Nakış gibi işlemiş dizelere . Böyle bir sevda herkese nasip olsun . Sevenler hiç ayrılmasın .Yüreğinize emeğinize sağlık bu gün okuduğum en güzel şiirdi . günümün şiiri seçtim . Saygılarımla iyi akşamlar .
Sevginden zırh ördüm ikimize Kimse dokunmasın diye yüreğimize Aşkı kilim gibi serdim içine Baharı hapsettim bahçesine Hep mavi beyaz güllerimiz Gonca olup açsın diye ...
Özlüyorum sevdam hadi gelsene Uzakları bize yakın etsene Elimi uzattım tutuversene Haydi çıkalım artık el ele , Sonsuz mutluluğun kerevetine ...
Çok ama çok beğendim sevgili şairem kutlarım saygılar
Şiirler Şairlerin dert ortağıdır besteler onlardır,onların anlamları yüreğinde ki sevgisini anlatır tüm mısralar Kimi zaman gecelere sığınır,kimi zaman hecelere.. Sevdalı yüreklerin diyecek çok şeyleri vardır elbette... Ve sevdasına,sevdiğine yazmayan şair de pek yoktur sanırım.Çünkü yazmak şairliğin doğasıdır.. Sizler yazın bizler okuyalım değerli kalem..Selam saygı kalbi muhabbetlerimle değerli dostu..
Ellerinize yüreğinize sağlık kalem tutan elleriniz dert görmesin kaleminiz daim olsun. Çok güzel cümleler dygulu yüreğiniz var olsun kutlarım sizi. Özlüyorum sevdam haydi gelsene. Uzakları bize yakın etsene Elimi uzattım tutu versene Haydi çıkalım artık el .ele. Mutluluğun kerevettiné. .. Cansın veselam 👏👏❤❤
Sevmek güzel bir duygu arkadaşim insanı hayvani börtü böcegi, sevmeyi bilmeyende merhamet vicdan da olmaz insanlar hep sevgiyle baksa etrafina kötülük kalmaz.teşekkür ederim sevgilerimle....
Sevgimin derininde saklımda
O çok sevildiğinin herdem farkında
Köşe bucak gezinir durur
Görmezsem hasreti kalbimi yakar kavurur
Aşk bahçemde açan güllerim kurur
O gelince can gelir bedene
Ruhumun bayramı olur ...
Gönül kaleminize sağlık hocam üç kere okudum şiirli geceler