SİYAH GÜLLER 'Ayrılıktan Vurgun Yemiş Bir Sevgililer Gününde'
’Ayrılıktan Vurgun Yemiş Bir Sevgililer Gününde’
SİYAH GÜLLER
Sensizliği, ecel diye kadehlere doldurup Zehir gibi anılarla, bir dikişte bitirdim. Sevgi rengi çiçek açan bahçeleri soldurup, Sana hüzün bahçesinden siyahgüller getirdim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir dikişte bitmiş zehir gibi anılarla dolu olan kadehler. Hüzün bahçesinden siyah güller sunulmuş ayrı kalınmış sevgiliye. Acı, yerleşmiş her gül yaprağına. Bir dikişte tükense de kadehler, sevgi kolay kolay uçmuyor bahçelerden. Kim bilir ne büyük bir aşk yaşandı, o sevgi bahçesinde. Ayrılığa yansıyan güller bile en koyu renge bürünmüş.
Şiirin duygusu, güllerin rengi gibi etkili akıyor okuyucun yüreğine. Yaşanan sevginin yoğunluğunun ölçüsünde yakıyor ayrılık insanın yüreğini.
Dilerim hep gülsün sevgi rengi çiçekler, yürek bahçelerinde. Saygılarımla.
KISA AMA BİR O KADARDA ANLAMLI ANLAYANA TABİKİ BU NADİDE ESERİ YAZAN KALEMİ CANI YÜREKTEN KUTLUYORUM YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK HOCAM İLHAMINIZ BOL KELAMINIZ SONSUZ OLSUN TEBRİKLER SELAMLAR SAYGILAR.