Geç kaldığını düşündüğün o hayata bir şiirlik ara verilir gibi devam eder herşeye rağmen aslında bir su gibi akarken ertelemesiz ömür iyiler bi köşe de kötüler şu köşede dizilidir kahve ve kâlplerdeki yalnızlığa yoldaş kâğıtlar kutsal kitaplar önemli kalem can olur mecalsizliğe inanmak ise her kapının anahtarıdır.
Kuş sesi belirir balkon tarafından bir ambulans sireni çocuklarda oyun telâşı karşı ki parkta burnumda kokusu kahvemin yumup gözleri güneşi görmek bile mümkün bu vakitlerde anne..
Kar kokulu yollardan gelmeyen bir tren sayalım zamanı içinde hayal olan içimizde yarım kalanları taşıyan sonra rötarlı kâlp alanımıza iniş yapan son umut sayalım herşeyi sayalım ve saydıkça parmaklarımız yorulsun mutluluktan.
Bir tan vakti gömelim ait olduğu yere hüzünleri bir şeylerin telâfisi yoksa çok şeylerin sunulmasıdır insana mükafat diyelim ve hadi herkese kahve verelim bir şeyler üç vakte kadar yoluna girsin tebessümlerimizde fallara inanmadan inanalım baharın geleceğine hadi duâ edelim tam da senin öğrettiğin gibi herşey anne..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayata bir şiirlik ara.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayata bir şiirlik ara.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen hüzünlerde ağırlanır bir köşede kahvenin kokusu tüter burnunda.. gözlerin dolar sonra ve sonra içine anlayamadığın bir ferahlık gelir ruhunu okşar gibi.. işte o zaman hüzünlerden bir çiçek kokusudur ki sana seslenen üzülme der..
gökyüzünden gülümsüyor bulutların ardından ismini söylüyor bir damla yüzünden yavaşca kalpinin en güzel yerinde saplanıyor ve hayat üzülme diyor ama yetmiyor canının ritimleri hep onu özlüyor acının özlemin yanında susuyorum sadece dilerim hayat hep sana güzel baksın
Bir şiirlik ara vermek. Güzel ve hoş bir deyim. Doğru bir deyim. Şiirin gönlü ve yüreği dinlendirdigi ve stres dışına çıkardığı doğrudur. Bu anlamda muhteşem bir şiir olmuş. Gönlüne yüreğine sağlık.
Kar kokulu yollardan gelmeyen bir tren sayalım zamanı içinde hayal olan içimizde yarım kalanları taşıyan sonra rötarlı kâlp alanımıza iniş yapan son umut sayalım herşeyi sayalım ve saydıkça parmaklarımız yorulsun mutluluktan
Ve şiir paylaşalım şiire aç gönüllere Bir de kahve ikram edelim Şiirler hiç bitmesin temennisiyle
Değerli şiir dostu kahve soğuyunca kokusunu ve keyfini kaybedermiş ya sizde hayata 1 şiirlik paylaşımlarınıza devam edin temennimle şiirle kalın diyorum
Hayata bir gerçeklik ara verince anladım dünyanın kaç bucak olduğunu ve iyimserliğin ne kadar da yorucu olduğunu ve kaçtıkça insanları kırmaktan ne kadar da çok kırılındığını..
Kırılan herşeyi ahirete erteliyorum. Hayata 1 şiirlik ara verişlerim bir süre sonra devam edecek inşallah. Teşekkürler şiire dostluğunuza ve içtenliğinize.
Hep diyorum şiirler sizler gibi iyi ve doğru insanlara emanet olsun. Böyle olunca hiç bitmeyecek şiirlerde.
Güzeldi okuduklarım her zaman ki gibi
saygılarımla.