Okuduğunuz şiir 29.1.2017 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Öldüm mezar kazmadım
Seni ilâcım sanıp, içerek yanılsam da Yine söyler dillerim avâre anılsam da Ben ki sana meftunum ecele yenilsem de Karanlık hiç durmadan yerin verdi geceye Yazmak için ne çektim derdimi şu heceye.
Gözümden süzülen yaş, bilsen öyle beter ki Bütün yollar açıktır gelmek iste yeter ki İyi değil ahvâlim öyle sitem eder ki Hikmet duâda saklı, tembih eyleme beni Bir asır zahmet çekse âh’ım yakalar seni.
Şükür gözüyle bakıp, varlığımı keşfetsen Her bir zerreme akıp, zayıf bünyeme yetsen Saadet rozetini takıp da öyle gitsen Sözlerimi kullanıp cümle âleme yerme Bu can senin tarifin sakın kimseye verme.
O kadar çok söyledim hiç birini yazmadım Düşmana nispet diye şımarıp da azmadım Gelip beni bul diye öldüm mezar kazmadım Yüreğime icabet seni tatmin etmedi Kusurum yoktu benim, nefesim de yetmedi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öldüm mezar kazmadım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öldüm mezar kazmadım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zeyneb'im, Serbest şiirlerinde yollarımı kaybediyordum dizelerinde, sanki sarhoş ediyordu cümleler. Oysa şimdi hece şiirlerinde ayrı bir başarı, çok sevdim bunu. Daim olsun kalbin, yüreğin, kelamın..
Afferin güzelim serbestten hece'ye geçiş yapmak kolay değildir ama heceye değer veren bir kalem goruyorum her ne kadar hep yorum yazamasam da hece sıırşlerını okurum guzel yureklı saırem guclu betımlemeler sıırın saglamlıgı sen daha basında bu denlı basarılıysan ılerde nasıl guzel sıırlere ımza atacagını sımdıden gorebılıyorum Sıte hece siirlerıne sahıp cıkmaya basladı bu sıır de bunun delili oldu.... Nice guzelıklere ımza atman dılegımle hep takıpbımde olacak yuregı de gonlu de guzel zeynn... Dilerim her şiirin güne gelsın..Senın şiirin yayınlandığı gun üc guzel hece vardı sadece sitede ve dedım ucunden biri inşallah güne gelir oldu...
Çok teşekkür ederim üstadem bu güzel sözleri siz hece ustalarından duymak onur verdi bana. Heceyi çok seviyordum nerede bulursam okuyordum. Tekrar teşekkür ederim güzel yorumunuz için, bir gün takılırsam öğrenmek için kapınızı tıklatabilirim . Sizin gibi ustalar sayesinde öğreneceğiz inşAllah.
Yüreğinden Şiirler,,Elinden Kaleminden ,,Dilinden Sevda sözcükleri hiç eksik olmasın değerli Kalem Yürekten alkışlıyorum ..Akıcı şiirlerinle gönüllerimizi mest ediyorsunuz daima.. Gidermi gitmezmi bilmem ama bildiğim birşey var ki..Yüreğe bir kere kor düşmeye görsün.. Hüzün ve ayrılıklar mısralarda kalsın..Sevmek bir ömür“rüya” ile yaşamaktır . Acılar nerden vurursa vursun tuz basıp yine de gülümsemektir sevmek. Zamanlar ve mekânlar ötesi yaşamaktır hayatı. Seversin ve bir güzel rüya başlar. Sevdiğin üstünü örter sevgi yorganı ile, üşümezsin. Sağlık ve esenlikler diliyorum..
Mezarı kazılmayanların acıları ilelebet dinmiyor maalesef, kazıp gömülenler de gömenler de şanslı bu durumda. Acı bitip külleniyor hani eskilerin deyimiyle toprak soğuktur acıyı alır. Güzelliklere açılsın kaleminiz, sevgiyle kalınız.
canımıniçi valla on parmağında bin marifet (maşaAllah) seni kıskananlar çatlasın demi :) karakalem resim çizer, patik örer, tülbent oyası yapar, serbest şiirden şimdi de hece şiirine geçiş yapar benim balım..
o kadar güzeldi ki üç kez okudum yıllardır hece yazanlar seni kıskanabilir bence ..Ben zaten hece yazamıyorum :) ve günümün şiiri çok severek okudum ve ayrı bir tadı vardı yürek sesinin...
Seni çok seviyorum biliyon demi <3
Nagihan ERGÜL tarafından 1/29/2017 5:50:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiir gönül bağını kuvvetlendiren sevgi saygı ile beslenmiş…
Çok çok Beğendim…
…………………. Saygı ve Selamlar…