(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMUR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMUR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
toprak küserdi insana, insan yine anlamazdı! yağmurun dua'sına çıkardı, rabbim niyaza cevap verir yağmurlar salardı toprağa insan yine kıymet bilmez! istediği gibi kullanırdı Doğayı! nasılsa dua da çok yağmur da
kutladım kardeşim ben kendi penceremi açtım senin sevgi dolu satırlarına kendimi kattım sevgiler benden sana...
siir''mania tarafından 4/20/2008 2:34:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
şiirime yaptığınız yorumsuz eleştriniz üzerine bir şiirnizi okuyayım dedim... tanımlar üzerine kurulmuş bir şiir... sembolik ve derin kelimeler kurulamamış... yalnız kalem emeğinden anlaşılıyorki bir bütün nihayetinde yarı tasavvufi yarı beşeri bir şiir.. yüreğinizin kalemi tükenmemesi dileğiyle... saygılarımla...
ve yağmur kimin üzerine düşmez ki o nisanın bereketi o suyun eti... ................... Besbelli yağmur şiirinizede damlamış Ve güzel, anlamlı bir şiir olmuş Yüreğinize sağlık
ve yağmur neye cevap olmaz ki o bedeva olarak gelir buhar olup tekrar yağar üstümüze kirletmeden zarar vermeden üstelik üstelik teşekkür de beklemeden bizden...
şehirde su kesilse..bütün binaların temizlik işi ihaleyle verilse birilerinie...kimbilir ne kadar fiyata patlardı...ama yağmur bedava yapar bu işi..kimsede farkına bile varmaz...daha niceleri...selam ve saygılar
yağmur neleri anlatmaz ki bize o kuruyan dudaklara taşa toprağa şekil verir bir resmi çizen ressam gibi o tuval o haldir damla damla altında ıslandığımız...
Meselci Dostum,Yağmur daima sudan fazla bir şeydirir.On kez sulasanız toprağı bir yağmur etmez.Yağmur tabiyat için bir moral değerdir.Gönül gibi.Susuzluk su içmekle giderilir belki ama,sulamak toprağa yetmez illa yağmur olmalı sağnağından.Vesile oldun çok güzeldi.Selam,saygı.