(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlayacağı Dilden.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlayacağı Dilden.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir;Vatanımıza karşı yapılan yanlışları,olumsuz olanı,ters giden her şeyi,haksızlık yapan ne varsa kim varsa ayan beyan çok ta sade arı bir dille dile getirmiş..Duyarlı yüreğinize güçlü kaleminize sağlık..Gönülden kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
Duyarlı yüreği bu güzel şiiri yazan kalemi alkışlıyorum bu Cennet vatanın bir çakıl taşı bile bizim için ölüm sebebidir...Eyvallah Kalemin susmasın ____________________________Selamlar
Eline sağlık Kardeşim. Başka yerinden vurursan şerefsizler anlamaz. Tam alnından vurmalı ki geberip gitsin. Milli duygularla dolu şiirin için kutlarım. Selam ve sevgilerimle..
Yürek sesin daim olsun inşallah. Şimdilerde o yıkımı yapmaya çalışanları, öyle tek kurşunla alınlarından vurmak kolay kurtuluş olur. Öyle bir Mühendislik çalışması olacak ki hem cezasını çekecek hemde kahrından kendisi çatlayıp ölecek. Kurban olduğum Rabbim buna da muktedirdir.
Çok anlamlı ve güzel izah etmişsiniz Suat kardeş. Selam ve saygılarımla.
Sevgili Gonuldasim, ne kadar güzel bir şiir. Bir defa daha ülkücü zihniyetin gür sesi Bu olmalı. Ve de böyle olmalı dedim. İşte böyle yürümeli millet arkamızdan sevgili dost. Yürekten Tebrikler. Kutlarım sizi.
Selam ve saygılar şairim.