(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Allah'ım Sen Büyüksün.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Allah'ım Sen Büyüksün.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
vatan ve millet bizim kutsalımızdır dost hemşehrimin şehadeti hem üzdü hem göğsümüzü kabarttı mekanı cennettir inşallah meslektaşımın bu duyarlı yüreğini kutlar esenlikler dilerim...
AZAP tarafından 1/15/2017 7:23:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Duygu yüklü yüreğinizi en içten dileklerimle kutluyor kaleminiz daim olsun diyorum saglıklı huzurlu ve başarılı bir ömür diliyorum yaradandan saygı ve selemlarımla
İzmir de onca canı kurtarmak için kendi canından oldu kahraman polisimiz Fethi Sekin.İzmir ona minnettar. Eşi ve çocukları bizim emanetimiz.Onun üç yetim evladı ağlarken ben gülmekten utanıyorum.Mekanı cennet olsun kahraman polisimizin ve bu vatan uğruna şehadet şerbetini içen bütün güvenlik kuvvetlerimizin.Nurlar yağsın üstlerine. Duyarlı kalemi gönülden kutluyorum.Saygılar.
Allahtan rahmet diliyorum sevgili kardeşim. Çok güzel muhteşem bir şiir. Şiir dilin başka bir dil senin. Farklı bir lisan. Hayranım şu duygu diline. Kutlarım yürekten.
Leyla'ya selam söyleyin.. Buruk matemler tutarmış kara geceler ortası, Kara geceler ortası ağlarmış, Ak alnıma kara yazı vurmuşlar, Neyleyim.. Neyleyim aramızda delinesi dağ da yok, Ben çağı delmedeyim, Beklesin Leyla'ya selam söyleyin. Anam bir ağıt tutturmuş, hep öyle ağlar dururmuş Gün doğarken ağlanmaz ki, hem ben de ağlamadım. Birazdan imam gelecek, sağ gözümde yaman vuruyor felek, Ben anama doyamadım, sanırım anam gelecek. Bahara sitem söyleyin
Süleyman Aga Baydili
çagları delen bayrağa rengini veren hiç düşünmeden canından gecenlere
Gözyaşlarımız kurudu Suat kardeşim! O kadar dertli ve güzel yazmışsın ki eserini, bütün hüznümü üstüme topladı. Ancak bu kadar narin ve ince konu, bu güzellikte anlatılırdı! Yürek sesin daim olsun inşallah. Selamlarımla. Cumanız hayırlara vesile olsun inşallah. Müsaade varsa Şiiri Facebook ta paylaşacağım ve sizinde Face niz var ise ekleyin beni.
DeliGarip(Sezai KAYA) tarafından 1/6/2017 2:24:45 PM zamanında düzenlenmiştir.