Şeyhler pirler tarikatlar ne ister bizden Aklın yolu Hak bir ise ’PİR’e ne gerek Bölünmeler tahribatlar hepsi bu yüzden Hak’kın kitabı BİR ise ŞER’e ne gerek?!
Sevgi saygı şefkat görsün yetimler dullar Ne el etek öpsün ne de sürünsün kullar Çağdaş bilim ışığında yürünsün yollar Bilimin ışığı varken, ’NUR’a ne gerek?!
Kimi cine inanıyor kimi periye Çağdaş adım her gün daha bir ileriye Atatürk’ün adımları dönmez geriye Çağlar aşıp gitmek varken ’ DUR!’ a ne gerek?!
Taşlaşmasın kâlplerimiz tutmasın kir por Sev insanı kendin gibi âlemi ’ BİR’ gör Gönül bağlarını aşkın yumağıyla ör Görülmez bağ çözülmez ki ’KIR’a ne gerek?!
Devranın güneşi ayı yıldızı varsa Günün aydınlığı kâlpten dünyayı sarsa Gece ile gündüz tam bir güne sığarsa İnsanın yüzünde yüz kap ’KARA’ ne gerek?!
Aşkla pişenlerin gözü gönlü tok olur Şer yola düşenin varı yoğu yok olur Hak’kın ışığını gören akıl şok olur Ne dilersen verir sana ’PAR’A’ ne gerek?!
Özünü dağıtıp kainatı var eden O’dur gönülleri od ile yâr eden Rahmetiyle bir bü/tündür aşkla Yaradan Ateşler içinde yâre ’ YARA’ ne gerek?!
Pırıl pırıl aydınlıktır bilimin yönü ’Oku!’ diyen ilk emirde söylemiş bunu Şefkatle açılan kollar kucaklar seni Aşk ile ar’ınan kâlpte ’KİR’e ne gerek?!
Aktaş gönül aydınlığı aşk ile olur Sabır sebat azim ile çileni doldur Yolun aşkla akıl bilim; en doğru yoldur Gönül gözüyle görmeyen ’KÖR’e ne gerek?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL GÖZÜYLE GÖR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL GÖZÜYLE GÖR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.