Kartoplayan elde bi/çimlenip Kardanadam gibi Gün ışığında eriyip Bulut bulut yağdığıma Bakıp aldanmayın, Sakın yanlış anlamayın Güneştendir Gözbebekleri sevdiğimin
Alır götürür Uzayın derinliklerine İndirir gökadalarda Karadeliklerden geçirir, Getirir gerisin geri En derin deniz diplerine...
Mercan çiçeği Mercan resiflerinde Bakmayın gözümün yaşına Ruhumu kuşatan yılkılar Benimle koştu Kırkbir yaşıma kadar Hepsinin tek tek Kırkbir kere maşallahı var Yaşamadım diyemem Her tür çılgınlığın âlası bende Sevgi, nefret En yüksek doruğuna çıkar...
Kırk iki’mde âşık oldum Dinmedi bugüne değin Dağ yollarına düşen kar Kentte Kırkikindi süren Özlem ile karışık Parçalı bulutlu hüzün Aşk bereketinde sağanak Sulusepken yağmurlar...
Çığ gibi düştü anıların üstüne İmķânsız bir aşk Silindi sanki; Kar/altında mazi, yaşananlar, Ölüp gitti içimdeki Her gece Başka meyhanede içen ayyaş Ayrı bir otel odasında Sabahlayan hovarda, Dere tepe dağ, her yer kar Uçsuz bucaksız ovalarda Aşka açılan Yepyeni bembeyaz bir sayfa var...
Ay Güzeli Sevda Seli Yüreğim En derin yerinden aşk ile Ateşinde bir cehennem Bakışında saklı bir cennet; Sevgi saygı Binbir şükran borçlu sana!..
Duy beni aziz sevgili Aşk ruha ruhla harakiri; Seni tanıyıncaya kadar Tanıdıklarımın hiçbiri Silemedi ruhumdaki kiri Ateş de tıpkı kar gibi Derin dondurucu soğuk yakar Aşk ise mikrodalga fırın Yüreği cehenneme sokar, Aşka düştüğüm için sende Bende ne pas ne kirden eser var...
Ateşten bir gömlek giydirdin Güneşin koronası vız gelir; Öyle bir çemberin içindeyim ki Dışına çıkmam mümkün değil!..
Beni benden Senden başka kimse çalmadı Çalayım dese ne ki Benini benledim Sende sendeledim Neuim varsa sende(n)dir Bende yürek kalmadı...
Can erik candan erik Ben sende, sen bende eridik Gitmeseydin el ele verirdik; Aşk ile gerçek murada erdik...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENDE YÜREK KALMADI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENDE YÜREK KALMADI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.