Hasretim gül dalında gonca Dağ yolunda sarı çiçek Milyonların içinde tek Dört yapraklı yonca; O şans bana vurdu, Yirmi bir yıl önce Denizli’de buldum Dört yapraklı yoncayı Ay’nı ay’ın içinde Bir güney ilinde karşıladım Kapımda gül goncayı...
Kumluca Beşikçi köyünde Dilek tutup, yol üstünde İplik bağlamıştım ’Yaprağını Dökmeyen Çınar Ağacı’na; Ne dilediysem o oldu...
Ne yüzüne bakmaya doyabildim Ne el sürüp yakmaya kıyabildim "Güneş oldum, yaktı ferin" Dört yapraklı yonca gülümü ben Yüreğimin en derin en sıcak En içli yerinden Türkülere koyabildim ancak... .. Biriciğim, gonca gülüm Arasında onca gülün Dört yapraklı yonca gülüm; Dedim durdum Vurdum sazın teline Ay Güzelim, Sevda Selim Teller senin Türküler benim anayurdum Ölürsem bir gün Türkülerimle gömün beni...
Bir çingene çaldı seni Yüreğimden aldı seni Denizlere saldım seni Böyle bitti bir sevgi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRKÜDEN ADAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRKÜDEN ADAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.