- Bir cana hasret gözlerim, Seni bekler pencerelerde... Ben yıllardır yolunu gözlerim.-
Sevgisizliğin yapraklarında savrulan canlar, Nasıl bir yudum suya muhtaçsa Öyle muhtacım sana. Dağların doruklarında esen yellere ver sevdanı, Sarsın yüreğimin en dokunulmaz yerlerini. Nerdesin? Öyle aradım ki seni nergislerin kokusunda. Güneş doğunca bildim ki Gün, seninle aydınlandı. Ne gece saklıyor Ne gündüzsevdanı... Şah damarım, Sensiz hayat olmasın. Adımlarını hisseden yollara Selam olsun. Bak, ellerim seni yazıyor... Yüreğimde senin şarkın var, Duyuyor musun? Özlemimi sil yüreğimden, Ak yollarıma serin serin Fırat misali. Gel ki kuşlar dinlensin, Gel ki rüzgar mola versin.... Gözlerini görmek var ya, Başka bir şey istemez bu yorgun yüreğim. Baksın gözlerin bana Sevdanın yüceliği ile.. Diller konuşmasa da, Eller tutuşmasa da Dünya gözüyle göreyim o nur yüzünü. Gel artık ! Gel !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAH DAMARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAH DAMARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlemle beklemeyi iyi dile getirmişiniz. kaleminize sağlık beklemek heyecan verici, beklentisizlik hüzün getirici, beklemek diriltir insanı, beklentisizlik yok edici beklemek selam ve sevgide kalmanın ilacı
beklemek heyecan verici,
beklentisizlik hüzün getirici,
beklemek diriltir insanı,
beklentisizlik yok edici
beklemek selam ve sevgide kalmanın ilacı