(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZ YAŞIM AĞLADI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZ YAŞIM AĞLADI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Salim hocam yüregine saglık şiirmi yazsam destanmı bu söze bu kadar kısa ama bir o kadrda derin manalı bir sevda Türküsüydü en iyisi ben canı gönülden kutlayım hocam hayırlı günler
Hemşerim, Nerelerdesin? Yozgat’ın kar-ına, boranına benzemese de Kızılcahamam, kar izlerini örtmüş gibi epey sesini duyamaz olduk. Kitabın çok güzel olmuş. İçerisinde beste olacak güfteler var. Eline, yüreğine sağlık. Selamlar.
Asiye Hanımefendi, “Gülme” temenninize çok teşekkür ederim. Şaire, Ozana gülmek çok uzaklarda bir duygu olsa gerek. Yolda bir garip görür için, için ağlarsın, şu kış da odunu, kömürü olmayan aklından çıkmaz üzülürsün, yırtık ayakkabılı çocuk a rastlar kahrolursun, karınca ölüsüne elden gelse ağıt yakarsın… ….Ve hey gidi gülmek hey… Eline, yüreğine sağlık. Aman Kıbrıs’a sahip çıkın. Annan planı sırasında Türkiye’de yapılan ilk miting Yozgat (Sorgun’da) tarafımdan tertip edilmişti. Konuşma sırasında, Beşparmak Dağları’na “Allah, Allah” nidalarıyla haykıran Mehmetçik, sizlerden özür diliyorum deyip, ağlamış olacağım ki, sonunu getirememiştim. Kal sağlıcakla…
10 Ocak 2017 Salı 17:04:32 "Sevdan öyle yaktıki yüreğimi göz yaşım ağladı"
İşte yedi kelimeyle anlatılan bir sevda...Sevda ama ne sevdaki,sevdaya tutulan ağlarken birde gözünden dökülen yaşlar ağlıyor. Gözden dökülen yaşlarda ağlarmı demeyi beklemeyin benden,bilen bilir,anlayan anlar.Yürek yanar,gönül mahsun olurken,gözler ağlarda,gözlerden dökülen yaşlar ağlamazmı.? Gönlüne,yüreğine sağlık bize yedi kelimeyle aşkı anlatan ozanımıza yürek dolusu sevgilerimi bildirir,selam ve saygılarımı sunarım.
Doğru söylersin Salim gardaş,az kelimeyle çok şey anlatmak iyi ve güzel bir marifettir.Bilirsinki makama verilen dilekçenin bile kısası makbuldur...Benim eski toprağımdır yozgat.Boğazliyana bağlıydı köyümüz,1964 yılında felahiyeye bağlandı,kökümüz yozgattır.Allah'a emanet ol gardaşım,selam ve saygılarımı sunuyorum.
Kul Seyyah, Bizim Yozgat’ta bir türkü içerisinde “Yedi kalem ile mektup yazarım.” der. Bizde hasretliği, vurulmuşluğu, göz yaşına ağlatmışız. Bilirsin; ne sevdalar var ki; göz yaşını silmek için, mendil yetmez de çarşaf ararsın, bulamazsan da, verirsin göz yaşına ağlasın, dursun… Hasretliğin, ayrılığın adına aşk demişler… Ankara’dan sevgi ve saygılarımı iletirim. Allah’a emanet olunuz.
Beğeniyle kutlarım...
......................................Saygı ve Selamlarımla...