Sen yeterki üzülme zarar benim hesabım.. Vazgeçtim..
gittin bir şey söyleyecekmiydin içinde dönmemi sağlayacak sığınacağım bir cümle mesela sökükleri onaran, biz olabileceğimiz mesela dil bilmez olsada, yürek yüreğe mesela
Zamana yama yapmaktı geri döndürmekti eskiyi maviye boyamaktı umudu. iki zıt kutubun imkansızlıgına imkansızlıga ragmen olmaktı. ne istenebilirdi ki...
gittin ve ben o eşikte oturup ağladım işin vardı belki ardına bakarak gözlerini dikerek unutmayı göze alarak "sonraya" dedin sonrası olmayacaktı.
sığınağı yoktu aşkın aradığı adresler boştu tanıdık biryüz aradı belki yıkılmıştı şehir alev den bir gömleğe bürünüp gözlerindeki elayı karaya çalıp gitti
0 kızıl akşamların eski havası yok gecikmiş zamanın merdiveni idi tırmandığımız yakın düşüp ırak olmalarımız Fulya çiçeklerinin eskimiş kokularıyız. en yakıcı söz "unuturdum"larınız...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sığınağı olmayan aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sığınağı olmayan aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gittin ve ben o eşikte oturup ağladım işin vardı belki ardına bakarak gözlerini dikerek unutmayı göze alarak sonraya dedin sonramızın olmayacağını bilerek
Jaleciğim seni görünce tanıyamadım.İmaj değişikliğin hayırlı olsun.
Yürek sesini beğeniyle okudum.Nice paylaşımlara.Selam sevgiler.
yeni şiir paylaşımlarında buluşalım
ilhamın bol olsun değerli kalem