Anadolu’yum, gül ve nar Kül ve duman Dili ateşten ejderha Ateşin içinde su Y/üzümde arıtılmış S/üzülüp damıtılmış Nar çiçeği sevdalar Ateş ile hemhal Evliyalar bende yaşar...
Oturdum mu yar başına Türküler tuttururum Yâr, yâr, yâr derim İlk insandan Bugüne kadar Uygarlığın eşiği Ademin beşiğiyim Gönlümü dağladım Sular gibi çağladım Küçük Asya - Trakya İki anakarayı Gönül köprüsü ile Suyun içinden bağladım...
Bir kayanın üstünden Dağlardan seyrettim denizi Üç yanım su Büyük bir yarımadayım Ne savaşlar gördüm acımasız Ne rüzgârlar esti Ne aşklar yaşadım, İmparatorluklar Göğsümde kuruldu Göğsümde paramparça, Aşklarımın da savaşlarım gibi Akıl almaz yanları var; Külün içinde gül Gülün içinde kül, Ateşler içinde Bak alevlerin resmine Düş düşlerimin hepsine!
Ben bir mitos kahramanı; Altın gemli atlarım Yıldırım hızıyla uçan Pike yapan, takla atan Çok ters kan/atlarım var...
Ben Anadolu’yum Ana tanrıçalar yurdu Kalktım kayanın üstünden Yürüdüm dağlara doğru Bir önüme bir ardıma baktım Gün Ana’nın doğduğu yer Güneşe tutulan ay benim Önüm aydınlık, ardımda ’Sönmeyen Bir Ateş’ bıraktım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANADOLU SÖNMEZ BİR ATEŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANADOLU SÖNMEZ BİR ATEŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.