Terör bir tür elektrik; Artı kutbu Anot Eksi kutbu Katod Kısaca A ve K Tümüyle elektriksel Gerilimli vaka!
’Ohm Kanunu’ der ki; Madde üzerinden geçen akım Maddenin direnci ile ters Gerilimi ile doğru orantılı!
Elektriği üreten santral Motoru, indüktörü Jeneratörü var Dağıtım trafoları, İlet(k)en kablolar; Üçlü ve güçlü!
Şarjedilen bataryalar!
Her terörist militan Elektrondan ibaret Pozitif yanında Bir de negatif Kablolar (p)iyon taşır Her ülkeden Milyon milyon Yakılacak sahada Yakar; amacına ulaşır!
Anot Katot birleşince Şerraeler çakar Amaç bu değil mi zeten Ölen ölür, kalan sağ çıkar Nötr faz hep devrededir, Yangının hem içinde Hem dışında; Görünüşe aldanmayın Nötr yolunda yanmayın!
Elektrik üretim merkezi Barajın santrali var Ana şartel TEK (?) Şarteli kapatmadan Elektrik gibi terör Hiç bitmeyecek!
Sonuca geldik Elektrik bir tür terör Terör bir tür elektrik Yüksek gerilim Yüksek amper İyonlar ve piyonlar Ölüp giden milyonlar Ne yazıdır ne tura Tüm dünyada İnsanlığa çıkartılan Acımasız bir bedel En yüksek fatura!
Şaban AKTAŞ 03.01.2017 - 08.58
BAKARA MAKARA(!)
Zorlayın beyninizi Zorlayın çocuklar Yormadan kafayı Çoğalacak sorunlar Hayat zorlaşıyor giderek Düne göre kafayı Daha da yormak gerek!
Sorunların sebebi ne Sorunsuz yaşamanın Yok mu insanca kuralı Yoksa hep böyle midir Dünya kuruldu kurulalı?!
Biiyolojik ölüm Bana senden daha yakın, Benden geçti deme sakın Hani bir zamanlar Güzel masallar, İnanılmaz söylenceler Güneşi gökten çalan Gece ateşinde Halay çeken çocuklar Mutlu eğlenceler vardı Şimdi hevesler hep Kursakta tutuluyor Sen de bir Prometheus ol Yoksa basacak karanlık Karda kışta kıyamette Sıcaklığı insanın Akan kanda unutuluyor!
Sen gençsin, ben ihtiyar Önünde yaşanacak Güzel mutlu yarınlar Fakat acıma/sızlaştı hayat Uyumadan çözümü bul Gözünü öyle kapat Ürkütüyor rüyâlar!
İçimiz dışımız düşümüz Karardıkça karardı Ha Arap Hasan Ha kara/basanlar Ak ile kara tek makara Bakara makara(!) Birbirine iyice sardı Ne düş kaldı ne rüyası Al sana zam furyası Sırtımızda para basanlar!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TERÖR SANTRALLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TERÖR SANTRALLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.