Yanındayım , işte orada kalbinde , Aklındayım biliyorum , Görüyorum umrumda değil , Boşluklarım ... Bir kalemin kağıda işlediği gibi harfleri , Senin adınla yazıldı Kalbimin dört bir tarafı ...
Yokluğunun vurduğu o saatlerde , Gönlümden hep sen geçiyorsun ! Ne zaman varlığım yokluğunu bulsa ; Saatler hep Aşkı biz geçiyor ...
Sen İstanbul kadar güzeldin bende , Araya giren o boşluklar , Yokluğunla savaşmam için bir yoldu , Sanki , Ya yok olacaktık , Ya da Aşkın ekseninde Birlikte , Yol alacaktık ...
Hayattaki her adımın , Geride bıraktıkların ve geçtiğin yollardan ibarettir . Güzellikse neşe , Mutsuzluksa acı ...
Herkes çocuk kalbiyle yürekten sevebilseydi ! " Ayrılık " ; Çocukların elinde , Sadece ! Oyuncak olarak kalırdı ...
İnsanın içini acıtan o hüzünlü şarkılar , Aslında insanın kalbinde kaybettiği , Fakat ! Aklından silemediği her ’anı’dan , Sadece bir tanesidir...
Sonbaharın kuru soğuğuna kanıp , Yazdan kalma yalancı baharla içim üşür ! Her adımda düşünceler savrulur , Kalbimi ısıtan aşktan kalma günler ! Fincandaki kahvenin hatırı kalmasa da ... Olsun ! Sen getir ! Belki kalmıştır bir yerlerde ... Hatırım , hatıram ...
Her gittiğin yere kalbini götürsen de ! Bazen ; " Kalp " dediğin , Sadece Onu bıraktığın yerde kalır ...
Sonrasında da ;
İnsandan geriye ne kaldıysa ! Yarısı iz , Yarısı yara ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK-I YÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK-I YÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.