Eyledim dünyayı şöyle bir nazar Şah sultan olmuşsun kime ne yazar Önce insan gerek bütün cihana Nedir Ortaköy’de bu ’Kanlı Pazar’
İki Bin On Yedi daha ilk saat Kalmadı dünyada bir küçük rahat Emperyalistlerde bütün kabahat Nedir Ortaköy’de bu ’Kanlı Pazar’
Reina Klubü’nde masum insanlar Gecede bir zorba karabasan var Kiralık katiller ölüm kusanlar Nedir Ortaköy’de bu ’Kanlı Pazar’
Doldurdu boşalttı, yaktı kavurdu Kıydı insanlara; canlar savruldu Silah tüccarları halden memnundu Nedir Ortaköy’de bu ’Kanlı Pazar’
Kanlı elinizi çekin ülkemden Ezelden korkusuz cesur Türk’üm ben Kazınsın düşmanlık temel kökünden Nedir Ortaköy’de bu ’Kanlı Pazar’
Aktaş hiç dinleyen var mı ozanı Dünya kaynayan bir cadı kazanı Hem celladı var hem kabir kazanı Nedir Ortaköy’de bu ’Kanlı Pazar’
Şaban AKTAŞ 01.01.2017 - 17.56
BU GAFLET KİMİN?!
Yıllarca tepemizin üstünde Uçtu düşman uçakları, Silah taşıdı Ortadoğuya Sustunuz; suçlusunuz Vurulduk göğüsten Alından Sırttan kalleşçe Hain tuzaklarda Suça mı ortaksınız Düşmana mı ?!
Ayırıp da bir zaman Kaldırıp başınızı Hiç göğe baktınız mı; Önünüzde yem, saman!
.. "İstikbal göklerdedir!" Diyen önderin sözüne Ne kula/k astınız; Daha geçen hafta Rize; Anıtı söküp attınız Neden, niçin, niye ; Sormaz mıyım hiç size ?! "Yiyin efendiler yiyin" Bu gaflet, bu dalalet sizin!...
Şaban AKTAŞ 01.01.2016
Şaban AKTAŞ 01.01.2016
UYAN!
Uyuma uyuma Uyku gaflet basar ’Su uyur, Düşman uyumaz’ Önce suyunu Ekip biçtiğini Yiyip içtiğini keser; Ardından gelir Tek tek tutar Kolundan Bacağından Sanki kurbanlık Hayvan gibi Yatırır yere Ayağını boynuzdan Bıçağını acımasız Boğazdan basar!
Şaban AKTAŞ 01.01.2016
KÖSTEBEKLER
1. Ova, vadi, dere tepe Hastane, üniversite Karargâhta, evde Tek kişilik hücre Banka, üniversite Parlamento meclis Yargı, polis Devletin içinde Köstebekler hep, Akla gelen her yerde Zirvede, en tepede!..
2. Kazdığı delikten bakıp İzlemeden tünelini Göremezsin elini Yüzünü, kendini?!
Altından girer Üstünden çıkar Delik deşik eder Eler toprağını! Köstebekler di/rektör Ya müdür ya şef Gerisi davul zurna Dümbelek , tef(!) İnletir tokmağını!..
3. Günde yirmidört saat Adım adım izlemez isen Kimdir köstebek İmkan yok bilmene! Yeraltında gezerler Hepsi mafya; Köstebekler acımasız, Zalim bir tayfa...
Köstebek yine kayıp Sırra kadem bastı Bilen var mı ner’de Biliyorsan bul getir Eti şifa kansere İnsanlığın başbelası Teröre; en kötü derde!
Şaban AKTAŞ 01.01.2017
KANLI YENİYIL
Bir eliyle kan kusturup Bir eliyle çanak tutanlar; Kurtlar sofrasında Aynı masada gördük sizi!
Fil, gergedan Aslan, kaplan Timsah ve boa yılanı; 1.Dünya Savaşından 2.Dünya Savaşından Tanıyoruz sizleri Aferin hepinize(!) İnandırıyorsunuz her yalanı!
.. YENİ DÜNYA DÜZENİ "NOVUS ORDO SECLORUM" .. Üçüncü Dünya’nın, Afrikanın Asya’nın yeniden talanı! Kıtalarası balistik füzeler Nükleer bombalar elinizde Garibin tek Allahı var Sizde cehennem silahları!
Tanrı diye yazsanız da Adınızı üstüne Doların Yıkılacak kurduğunuz piramit Altında kalacaksınız enkazın Kanlı eylemlerinizle Mezarınızı da birlikte kazın!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDİR ORTAKÖY'DE BU KANLI PAZAR?! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDİR ORTAKÖY'DE BU KANLI PAZAR?! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin daim ilhamın bol olsun
__________________________________Selamlar
Işık Mehmetali tarafından 1/2/2017 6:03:15 PM zamanında düzenlenmiştir.