Benzettiğim güzel şeylerin içinde olmaman Yalnızlığımın nişanelerinden biriydi Senden bestelediğim notalarımla yazdığım şarkının nakaratı Yokluğunun senfonisi Hiç bitmeyen içli şarkısıydı günahlarımın Gözlerimin yolunu gözlediği her saniye Sevdama gölge düşürmeden Hiçlerinden kurduğum hayallerle Geçmeyen zaman dilimlerinde Tükenmeyen kara kalemimle Bilinmezler içinde seni çizdim...
Tir tir titreyen bir yürek yarasında Geçip giden günlere inat Güller kuruttum özlemlerim arasında Derin bir ah çekerken ruhum Kaygılı bir serin düşmeyen düşüyle Ayrılıklar nefes alır Hüznüm ağlarken bir gök gürültüsüyle Umudum biraz daha azalır Sen biraz daha uyurken sevdiğim Ümit her geçen gün Biraz daha tükenir...
Dinmeyen fırtınaların kasırgalarında Sen bana gülümserken Dileyerek kavuşmayı içimden belki bir gün diyerek muhabbet dilinden Gönül evinde hiç bitmeyen isem Mesafeleri kökünden yakıp yine geleceğim .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geleceğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geleceğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.