Siz hiç sevildiniz mi, saf bir çocuk ruhuyla Baktığında çehresi, parladı mı nuruyla Sevdiğinin özünde, var oldun mu varıyla Düşerek ateşine, yansan bile har’ıyla Senin güzel yüreğin, kötülükten azade Kral oldun gönlüme, ziyadeden ziyade Dünya ve ahirette, ruhum sana amade Ey sevgili duy beni, sensiz aklım şiraze.
Sevildim sevdiğimce, kalbimden sevgi taştı Bentleri yıktı geçti, dağı tepeyi aştı Kırmayan incitmeyen, sevgice bir savaştı Tüm dünyayı dolaştı, zirvelere ulaştı Senin güzel yüreğin, kötülükten azade Kral oldun gönlüme, ziyadeden ziyade Dünya ve ahirette, ruhum sana amade Ey sevgili duy beni, sensiz aklım şiraze.
Sevdim mi çok severim, bedenime can gibi Duru bir sudur aşkım, baksan görünür dibi Severim sevdiğimi, can gibi canım gibi Sevdiğimle giderim, olsa cehennem dibi Senin güzel yüreğin, kötülükten azade Kral oldun gönlüme, ziyadeden ziyade Dünya ve ahirette, ruhum sana amade Ey sevgili duy beni, sensiz aklım şiraze.
Sevgiye engel değil, imkansız ve yasaklar Ayrılsın birbirinden, karalar ve de aklar Candan dost bildiklerin, sırrını tutar saklar Toz kondurmaz üstüne, kirinde olsa paklar Senin güzel yüreğin, kötülükten azade Kral oldun gönlüme, ziyadeden ziyade Dünya ve ahirette, ruhum sana amade Ey sevgili duy beni, sensiz aklım şiraze.
Gel kalp kalbe verelim, sevelim sevilelim Herkesten dost olmaz ki, dostlar kimdir bilelim Dostumuz olanlara, sevgimizden bölelim Ağlamak olsun ırak, gel birlikte gülelim Senin güzel yüreğin, kötülükten azade Kral oldun gönlüme, ziyadeden ziyade Dünya ve ahirette, ruhum sana amade Ey sevgili duy beni, sensiz aklım şiraze.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY SEVGİLİ DUY BENİ; SENSİZ AKLIM ŞİRAZE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY SEVGİLİ DUY BENİ; SENSİZ AKLIM ŞİRAZE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairemiz hissettiği duygularını duygu yoğunluğu içinde şiir diliyle içinden geçenleri çok güzel yansıtmış.. Kim bilir içinden geçirdikleri belkide yazıya döktüklerinden çok daha fazladır. Hasretler bir başka türlü canlanır,hemde onları dengeler.Buna benzer deruni hareketlenmeler, med-cezirler,haline gelir. Neticede şairin kaleminde böylesi eserler meydana gelir. Başka türlü böyle güzel bir şiir çıkarmıydı hiç.. Değerli şaireyi yürekten tebrik ediyorum..