Ey hayat! Defter sayfaları değilsin ki Tek tek kopartıp atayım seni Dün ’’olmaz’’ dediğimiz doğrularla Bir gün yaşarsın geleceğini Sabır ’’ruhuna’’ dolduğunda Yaşadıklarını yok sayamazsın Kelimeler düğüm düğüm olur boğazında Yutkunur konuşamaz susarsın Silmek isteriz yaşananları belki Ama yoktur hayatın silgisi Silemeyiz... ** Yaşadıklarımızdan ders almayı bilmeliyiz Verip alabilelim yaratanın selamını Bazen de hatalarımızla yüzleşiriz Susarız etmeyiz bir kelamı Kimimiz geçmişte yaşar Bir şans vermez geleceğine Hayal da olsa mutlu eden Umuttur insanı hayata bağlayan Silmek isteriz yaşananları belki Ama yoktur hayatın silgisi silemeyiz... ** Yazılmaya başlar amel defteri Doğduğumuz andan itibaren Yaşadığımız doğru ve yanlışlarla belirleriz kaderimizi Bir yaşam sürecinden geçer tüm insanoğlu Kimi zengin kimi fakir Zengin mala mülke sahip olur şaşırır kendini Fakirin dilinden düşmez şükürdür zikri Silmek isteriz yaşananları belki Ama yoktur ki hayatın silgisi silemeyiz...
sahraa/AYŞEN DAŞKIN 23/12/2016
Şiirime ses olan sevgili arkadaşım değerli dost Mustafa KARAAHMETOĞLU’na teşekkür ederim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşam Süreci şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşam Süreci şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey hayat! Defter sayfaları değilsin ki Tek tek kopartıp atayım seni Dün ’’olmaz’’ dediğimiz doğrularla Bir gün yaşarsın geleceğini Sabır ’’ruhuna’’ dolduğunda Yaşadıklarını yok sayamazsın Kelimeler düğüm düğüm olur boğazında Yutkunur konuşamaz susarsın Silmek isteriz yaşananları belki Ama yoktur hayatın silgisi Silemeyiz...
Hayat bir bütündür,sevdiğimiz bölümüde,sevmediğimiz bölümüde bizimdir.Silemeyiz,atamayız.Yürek sesinize sağlık.Kutlarım yazan kalemi.Selamlar.
Yazılmaya başlar amel defteri Doğduğumuz andan itibaren Yaşadığımız doğru ve yanlışlarla belirleriz kaderimizi Bir yaşam sürecinden geçer tüm insanoğlu Kimi zengin kimi fakir Zengin mala mülke sahip olur şaşırır kendini Fakirin dilinden düşmez şükürdür zikri Silmek isteriz yaşananları belki Ama yoktur ki hayatın silgisi silemeyiz.......// Hayata dair son derece doğru tesbitlerin dizelere nakış gibi işlenerek anlamlaştırıldığı,okunması son derece hoş güzel şiirinizi ve ona eşlik eden güzel yoruma ses veren değerli dostu, değerli şahsınızı yürekten kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
Mahmut Mücahit Özdemir tarafından 1/4/2017 8:13:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu yıl kardeşlik yılı Olsun ve kardeşliğin Doğduğu bir yıl olsun * Sevgi ve barış yılı olsun Tüm yürekten yürek sevgi Dolaşsın tüm damarlarımızda * Sevgilerin birleştiği bir yıl olması Tüm dileğim belki durgun bekli yorgun Yine de mutlu yine de umutlu ve sevgi * Dolu nice yılar diliyorum sevgiler Asi kızdan sayfana bir tutam sevgi Bırakıyorum * M.yavuz ✻ღϠ₡ღ (¯`✻´¯) ` *.¸.*✻ღ✻ ✻ღϠ₡ღ
Geçmiştir, hırpalamışsa, geçmişe bir sünger çekmek gerekir Ayşen hanım. Şiirinizi beğeni ve hak vererek okudum. Yazan elinize sağlık. Saygı selamlarımla.
Yazılmaya başlar amel defteri Doğduğumuz andan itibaren Yaşadığımız doğru ve yanlışlarla belirleriz kaderimizi çok haklısın değerli şaairem selam olsun
Defter sayfaları değilsin ki
Tek tek kopartıp atayım seni
Dün ’’olmaz’’ dediğimiz doğrularla
Bir gün yaşarsın geleceğini
Sabır ’’ruhuna’’ dolduğunda
Yaşadıklarını yok sayamazsın
Kelimeler düğüm düğüm olur boğazında
Yutkunur konuşamaz susarsın
Silmek isteriz yaşananları belki
Ama yoktur hayatın silgisi
Silemeyiz...
Hayat bir bütündür,sevdiğimiz bölümüde,sevmediğimiz bölümüde bizimdir.Silemeyiz,atamayız.Yürek sesinize sağlık.Kutlarım yazan kalemi.Selamlar.