(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-EL VÂRİS- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-EL VÂRİS- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evvelinde de âhırında da O vâris... O vakit, ne diye komşu toprağı ya da hakkını çalma gafletine düşüyoruz ki!? Îmân zayıflığı...
Bizim Trabzon'da bir Kemik Veremi Hastahânesi vardır; şimdi adı değişti, Kemik Hastalıkları Hastahânesi oldu... Burada ölen fakir insanlar için, 200 Metre doğusunda bir mezarlık kurulmuş, yıllar- yılı önce... Şiirlerimden birine konu etmiştim, o mezarlığı... içine girdim- gezdim ve sizin yukarıdaki konunuzu o şiirde işledim. Garipler Mezarlığı Hayatımın hiçbir ânında, böyle bir duyguya kapılmamıştım; ismine îmân etmiş dediğimiz iki ayaklılar gelmiş, mezarlıktan çalarak ev yapmışlar, yetmedi bir de ölülerini bu mezarlığa evlerinin kıyıcığına defnetmişler. Zoruma giden ne biliyor musunuz?... öyle güzel bir mermerden yapmışlar ki mezarları!... ah şimdi yeri değil övmenin. İşte Vâris dediğiniz... Yüce Allah ki, unutulmuş da böyle gaflete düşülmüş...
Başımıza gelenler boş değil Ustam... boş değil... Billâhi boş değil.