o kadar çok yontuldum ki serpilemeden ben daha çocukken ağabey oldum dertlerin pençesi yakama bir bir yapışırken hayatın sinesinde yoğruldum hücrelerimin en mahrem köşelerinden katran karası geceleri üretirken sinsi ve çıkarcı yüzlerle uğraşır oldum dost adlı canilerin eliyle kurşun kurşun ciğerimden kahpece vuruldum
düşünce ben dağa taşa komşu oldum kovuldum yere de göğe de sığamadım hezeyan içinde tek kaldım öz ülkemde mutlulukla ancak kelebek ömrü kadar buluştum ne sağa yanaştım nede sola orta yerlerde kalıverdim birlik beraberlik duygularının ellerinde barındım dudağımda ki kardeşlik hükmü mühürlenirken ruhumun doğurduğu sevgilere sığındım yalnızlığımla birlikte donuşta tek kaldığımda kahpe soylu dönmelerle boğuştum tir tir titrerken sahip sizliğim ılgıt ılgıt bu kutsal vatanın sinesin de savruldum
nede çok yabancı bırakıldım ben insanıma feryat figan haykırırken satılık dönmeleri içimden kopartmadım yitişte giden değerleri hep ceddimizden gelen o yüce güce abandım yüreklere hep doğru ve umutları aşıladım hiçbir şey veremezdi kardeşliğin verdiklerini hem Alevi hem de Sünni oldum hem Kürt hem de Türk kaldım reddettim doğulu ve batılı zihniyetini el açarak ısındım İslam’ın tüm değerlerinde namerde muhtaç edilmiş olsak ta eyvallah edişte konaklamadım tek bir Çıfıt erinde
en fazlada öz insanımın sitemlerine maruz kaldım hey-hatlar da boğulan o akılsız başlarıyla kötüye çıkarken ismim kopamadım toprağımdan görkemli görülen o ırak ülkelere diaspora eteklerine uğramadı yüreğim gözlerim taşırken yaş içinde ki acılarımı da aptal beyinli gönüllere hiçbir an teslim olmadım bir ulvi güçle dik durdum tüm salaklığın karşısında da bir uyandırmak umuduna yıktım tüm hayat bağlarımı
her faili meçhul biraz daha çok kanattı yüreğimi her şehit derinden derine yaraladı belleğimi her geçip giden zaman zayıflattı hayallerimi kimi yanım madımakta yandı kimi yanım Başbağlar da budandı
uğurlar Muhsinler Recepler Eşrefler Gaffarlar ve daha nice civanlar artık sıra bize de geldi derken bir ses mertçe çınlatıp inletti tüm ülkeyi içim dışım giden ömrüm sanki de geri geldi tüm sıkıntılarım yok oluverdi birden bir gecede uyuyan bu yüce millet uyanınca ancak on beş temmuzda vuslata erdim en çok da uyanan insanım ile filizlendim hala daha içimizde uyutulan bir çok lider dururken şanlı milletim çok şükür ortamı tez düzeltti bir çağı yıkıp yepyeni bir çağı yeni baştan yeşertti…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Artık sıra bize geldi derken… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Artık sıra bize geldi derken… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygılarımı sunuyorum duyarlı yüreğinize üstad,muhteşem bir şiir okudum sayenizde.Her dizesi gerçekti, her dizesi doğruydu .Allah milletimizin yardımcısı olsun ve yarınlar hayırlara vesile olsun inşaallah.Tebrik ediyorum tüm kalbimle.
hiçbir şey veremezdi kardeşliğin verdiklerini hem Alevi hem de Sünni oldum hem Kürt hem de Türk kaldım reddettim doğulu ve batılı zihniyetini el açarak ısındım İslam’ın tüm değerlerinde namerde muhtaç edilmiş olsak ta eyvallah edişte konaklamadım tek bir Çıfıt erinde
Sevgili Kadir bey ;Türk insanı ve Türkiye üzerinde oynanan oyunları görmezlikten gelmek ,biribirine düşürülen bu milletin çocuklarının bir an önce görmesi gereken bir tablodur.Biz tarih incelendiğinde hep içeriden karıştırılıp yıkılan devletlere sahip bir milletiz.Çok bilinçli olmak yaşananları iyi tahlil etmek her aydının görevidir.Verilen tavizler bizi bu güne getirdi.300 yıllık tarih incelendiğinde İslam coğrafyasında bilime katkı çok azdır.Oku emrini dinlemeyen kendi nefsi peşine düşen iyiyi kötüyü ayırmakta elbette zorlanır.Çok okumalı ve araştırmalı düşmandan esen rüzgarı iyi tesbit etmeliyiz.Umuyorum ve diliyorum ki bu tür çekişmeler son olsun ve Türk aydını gerçekleri görerek insanımızı uyarsın ve bir daha kimsenin canı yanmasın. Duyarlı yüreğiniz için sizi kutluyorum...saygılar...
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık hocam gerçekler ne güzel dile gelmiş,huzurlu ve güzel günleri iple çeker olduk, Rabbim şeytanlaşmış insdanların şerrinden bizleri ve tüm ümmeti Muhammedi korusun.AMİN.SELAM VE DUA İLE..
İçinde insanın olmadığı dünyanın da yüreğin de bende değeri yok...Yaşasın insanlık kardeşlik...
Türkiyw gerçeğine değindiğiniz şiiriniz harikaydı üstadım,,,Ne madımaklar, ne faili meçhuller ne de çocuk ölümleri,ne de 15 Temmuz lar bu güzel ülkede yaşanmasın,acılarımız son bulsun bitmez mutluluklar gelsin...
Söz konusu vatan olunca birlik ve beraberlik elbette çok önemli Duyarlı ve anlamlı yüreğiniz için teşekkürler Kadri Bey. Selam ve sevgilerimle Kardeşim.
Hayatın sinesinde yoğrulmak.....Hayatın içindendi dizeler severek okudum usta eyvallah Kalemin daim ilhamın bol olsun ________________________________Selamlar
anlamlı dizelerde anlatılanlar hepimizin yüreğinde kor ateş bugünümüzü zehreden, geleceğimizi karatan aynı ortak duygu paydasındayız.. da ayrılanlara yazıklar olsun kutlarım duyarlı yüreğinizi selamlar
Bu husuta ciğerleri yanan bütün insanımıza tercüman olmuşsunuz değerli Kadri üstadım. Hele hele şu mısralar beni düşüncelere sevk etti. Hep dizeler yaramıza parmak bastı ama...
hiçbir şey veremezdi kardeşliğin verdiklerini hem Alevi hem de Sünni oldum hem Kürt hem de Türk kaldım reddettim doğulu ve batılı zihniyetini el açarak ısındım İslam’ın tüm değerlerinde namerde muhtaç edilmiş olsak ta eyvallah edişte konaklamadım tek bir Çıfıt erinde
Biz içimizde acılarımızı rahat yaşayamıyoruz. Hırlımız - hırsızımız, arlımız - arsızımız, namuslumuz - namusuzumuz!!! Bırakın ulan yakamızı biz kendi içimizde kendi kendimizi idare ederiz. Bu sorunlar bizim sorunlarımız! Dış mihraklar o kanlı elleriyle herşeylerimize karışır oldular. Ah üstadım herşeylerden vaz geçtik ama şu memleketteki aklı kıt olanlar zaten boynumuzu büker oldular. Bir zamanlar Bergama köylülerini ayaklandıran bir şeref yoksunu vardı. Sol partili bir vekil ne güzel susturmuştu. Ne diyorsun yani Almanlardan aldığın iki milyon markı mı açıklayayım diyerek. Bu gibi aşağılıklar da işte bu güzelim Yurdumuzu böyle satıyorlar.
Yürek sesiniz daim olsun inşallah. Harika dizeleri yazan yüreği selamladım.
DUYARLI YÜREĞİNİZİN SESİ SUSMADIĞI GİBİ BUNDAN SONRADA DOĞRULARI YAZMAKTA SUSMASIN ÜSTADIM. DEDİĞİ8NİZ GİBİ SIRA ARTIK BİZE DE GELECEK VE ONCA SORULACAK HESABI SORALIM. uğurlar Muhsinler Recepler Eşrefler Gaffarlar ve daha nice civanlar artık sıra bize de geldi derken bir ses mertçe çınlatıp inletti tüm ülkeyi içim dışım giden ömrüm sanki de geri geldi tüm sıkıntılarım yok oluverdi birden bir gecede uyuyan bu yüce millet uyanınca ancak on beş temmuzda vuslata erdim en çok da uyanan insanım ile filizlendim hala daha içimizde uyutulan bir çok lider dururken şanlı milletim çok şükür ortamı tez düzeltti bir çağı yıkıp yepyeni bir çağı yeni baştan yeşertti… SELAM VE SAYGILARIMLA...
Sadede gelecek olursam eğer, o kadar çok soru var ki sorulacak ve cevap bekleyen.
Öncelikle şehitlerimiz... Soru 1: ülkemizde dün kaç canlı bomba veya bomba yüklü araçla eylem yapılıyordu? Ve dün devlet yöneten kaç devlet büyüğü coşup coşup kükredi, ardından da YANILDIK dedi?
Yine öncelikle şehitlerimiz... Soru 2: Kendi ülkemizde huzur hak ve hukuk kalmamışken, millet açlık sınırında yaşarken, hangi üst akıl işi ile başka ülkenin topraklarına gönderildi Mehmetlerimiz? Zira: dün yine tanklar eşiliğinde Suriye topraklarına geçirilen terör örgütü değil miydi ki bu gün tellallık yapılıyor. kalkan olunan toprakların insanları yurdumda maaş alıp yan gel yat osmanı oynarken bizim gınalı guzularımız onların topraklarında kahpece şehit ediliyor..
Yine yine öncelikle şehitlerimiz... Soru 3: hep papağan gibi Lozan... Lozan... Lozan deniliyorda, tapulu toprağımız olan Süleyman Şah türbesi olayı neyla ve nasıl izah ediliyor? Ki: O mujhterem zat yattığı yerde rahat bırakılmadı. Bu en büyük günah ve ayıp değil mi? Diyorlar ya hani Osmanlının toprakları peşkeş çekildi... O zaman tapulu toprağımızdan neden feragat edildi?
Yine yine yine öncelikle şehitlerimiz.... Soru 4: cumhuriyete ve kurtuluş savaşımızın bize emanetleri ile kahramanlarına sahip çıkışımızı putculukla suçlayıp heykelinden bile ürktüklerini kaldırarak sergileyenler sevmedikleri putculuk adına mı İstanbulun göbeğine Kabe maketi yapıp insanlara tavaf ettirdiler? Din vicdan demektir ve bu nedenle de Allah ile kulu arasındadır. Kimse kimseden sorulmayacak. Dini istismar edenlerin '' fıtrat '' '' bi kereden bişi olmaz'' '' inceledik kusur bulamadık'' gibi bahanelerle ne denli garabet bir tutum sergiledikleri de aşikar değil mi?
Özellikle yine şehitlerimiz... Soru 5: evet savaş zor. Allah yaşatmasın amaaaaaa dinimz bile topraklar için cihadı hak gösterirken, ülkesini terk edenlerin bizim ülkemizde yarattıkları kaosu sansürlerle gizleyerek yaşananları yok sayan yasaklar getirilmesi ne derecede doğru?Şehitlerimizin aileleri perperişan bir hayat sürerken onlara maaş bağlanması öncelik tanınması kendi vatandaşına ihanet değil mi?
Son sorum ise: türlü hile ve desise ile darmadağın edildiği yetmez gibi ordumuzun güzide komutanlarının maruz bırakıldığı hakaretlerin, hayatlarından çalınan koskoca beş yılın bir özürle unutturulacağını sananlar gururuna yediremeyip intihar eden komutanımızın vebalini ödeyebilecekler mi? Masal yazmaktan okumaktan öteye geçemeyenlerin pasif profillerle üst akılı oynarken ülkenin geldiği hali sanki başkaları yapmış gibi geçiştirmeleri ise Türk siyasetinin ne denli acze düşürüldüğünü, seviyesine irtifa kaybettirildiğini göstermiyor mu? Samimiyetsiz bir açılım teranesi ile ülkemin getirildiği sadece çıkmaz bir sokak oldu. Sanki bunu başlatan onlar değilmiş gibi bir de çıkıp, '' Neyiniz eksik? bu ülkede en üst düzey kademeye kadar geldiniz.'' denmedi mi?
Biz yıllardır Türk olarak kardeşlik türküleri söyledik hep. Kimsenin ne dinine ne de ırkına lafımız sözümüz olmadı. Hatta iddia ediyorum ki Türk tarihinin hiç bir döneminde insanlarımız bu denli etiketlenip ayrıştırılmamıştı. Türk siyaseti asla hiç bir dönemde bu denli seviyesiz tartışmalara hitaplara tanık olmamıştı.
İçimiz sızlıyor. İnşallah Allah hakkımızda hayırlısını verir ülke ve insanımız için. Amin. Duyarlı yüreğine tebrik ve saygımla can abim. İyi ki varsın...
tüm sıkıntılarım yok oluverdi birden bir gecede uyuyan bu yüce millet uyanınca ancak on beş temmuzda vuslata erdim en çok da uyanan insanım ile filizlendim hala daha içimizde uyutulan bir çok lider dururken şanlı milletim çok şükür ortamı tez düzeltti bir çağı yıkıp yepyeni bir çağı yeni baştan yeşertti…
her faili meçhul biraz daha çok kanattı yüreğimi her şehit derinden derine yaraladı belleğimi her geçip giden zaman zayıflattı hayallerimi kimi yanım madımakta yandı kimi yanım Başbağlar da budandı
uğurlar Muhsinler Recepler Eşrefler Gaffarlar ve daha nice civanlar artık sıra bize de geldi derken bir ses mertçe çınlatıp inletti tüm ülkeyi içim dışım giden ömrüm sanki de geri geldi tüm sıkıntılarım yok oluverdi birden bir gecede uyuyan bu yüce millet uyanınca ancak on beş temmuzda vuslata erdim en çok da uyanan insanım ile filizlendim hala daha içimizde uyutulan bir çok lider dururken şanlı milletim çok şükür ortamı tez düzeltti bir çağı yıkıp yepyeni bir çağı yeni baştan yeşertti…
Duyarlı yüreğinize sağlık değerli Üstadım. Kaleminiz hiç susmasın inşaAllah.
Selamlar, saygılar