(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugün ilk kez sayfanızı açtım ve gerçekten neler görmediğimi fark ettim. Öncelikle başarılı dizeler için kutluyorum. Haiki konusundaki örnekleriniz ayrı bir değer katmış sitemize.
Telaşlıdır badem ağaçları, bir o kadar da acelecidir, belki de insanlar meyvelerinin çağlasından ilk ondan tatsın diye kimbilir. Hep değişik konular bulmakta çok ustasınız, Melekenize hayranım,güzel düşünceler paylaşıyorsunuz bizlerle saygılarımla hep öyle mutlu kalın.
Artık siteye gelinceyeni Haiku var mı diye bakınmak ilk işim oluyor... Badem ağacını biraz geç farkettim ve hemen okudum da, adeta bir badem ağacı olasım geldi... Yine çok hoştu...Çok güzeldi...
Kutluyorum, saygılar sunuyorum...
Ayrıca sitede Haikuyu tanıtarak şiir sever dostlarımızın ve özellikle şahsımın şiir dünyasına yeni bir zenginlik kazandırdığınız için yürekten teşekkürler...
Havanın güzelliğine aldanır çoğu zaman mevsimsiz açar çiçeklerini ve çiçeksiz geçirir baharı tadına varmadan... Gerçek yaşamda da düşünmeden verilen kararlar sonrası pişman olup, keşkelere sığındığımız anlar gibi...
Şiiri çok beğendim, kutlarım, saygılarımla.
ozzy tarafından 4/19/2008 12:39:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
badem ağacı özel bir ağaçtır hüzünlü açar hep değilmi şairem... yine çok şık dizeler,yine imzanızı atmışsınız..kısa ama çok uzun bir mektup vardı içinde sanki, ben öyle hissettim... saygım ve sevgimle...