Aşk diye bir ömür kuş gibi çırpınan kalbimde Sen varsın artık ruhumda sevda diye Her an’ımda her günüm de Güneşim de sensin Ay’ımda yıldız’ımda gecem de Hep sen varsın Hayalimde Herşeyimsin sen bu kısa ahir ömrümde...
Kalbimi çaldın ya ansızın bir görüşte Kalbini koydun kalbimin üzerine Yanlızlığı mı yok ettin Yaz’ınla ısındım rüzgarınla ılındım Güz’ünle sararıp solmuşken çiçeklendim dirildim Kar oldun sevindim kış oldun kollarınla sarındım Aşkınla bahar’ında ılık ılık ıslandım Mevsimleri seninle daha güzel daha özel yaşadım...
Gözümden akan yaşları düşmeden sildin Ruhumu okşadın ruhunla sevdin Seninle güne uyandım Gün aydınlığım oldun Gecelerde mehtabım Yıldızların altında Bircanım oldun Sevginle mutluluk verdin yüreğimi sen güldürdün...
Sen varsın artık bende Ben varım sende Seni seviyorum Sevildiğimi de biliyorum
Gök mavisi umudum Gülümsemen ömrüme ömür İyiki varımsın iyiki varsın mavigülüm
Yaşamamız lazım biz bizi bir ömür Sözle anlatamıyorum Sevdiğime yüreğimden derim ben Herşeyimsin nefesimsin Sonsuza dek aşk adına teksin Tıka basa sevgin dolu kocaman yüreğimde....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk her zaman insanın karşısına çıkmaz . Çıktığında kıymetini bilmek lazım .Gitmeden ona özel olduğunu hissettirmek lazım . Duygu dolu dizelerdi .Yüreğinize kaleminize sağlık çok beğendim .Saygılarımla iyi akşamlar .
Geç kalmak Çaresizliktir.Ölmemiş olanın geç kaldığı değil Kaçırttıkları vardır . Nasıl ki İman son nefese kadardır.Ümit ve yenilenmekte öyle yine.Kendini tazeleyenin ömrü bitmeden,devası bitmez. .Aklımdan ne geçti biliyormusunuz dost.Siz bir ağaç olsaydınız Meyveleriniz müthiş güzel olurdu inanın. Hüznün beslediği hayat Huzur ve gözyaşının birleştiği tek adrestir. İnsan belki sadece ağlar ama hiç huzursuz olmaz.Allahtan sağlık afiyetler içinde hayırlı ömürler diliyorum. Selam dua ile..!!