Özel Dua Yazmışlar..!Şiirin hikayesini görmek için tıklayın (İşte gece saat 01.30 da gelen mesaj. Hiçbir şeyini değiştirmeden olduğu gibi aktarıyorum)
ÜLKEMİZ İÇİN ÖZEL DUA BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM Elhamdülillahi Rab bil alemîn. Vessaletü vesselâmü alê rasûlinê Muhammedin ve alê êlihî ve sahbihî ecmeıyn. "Lâ ilâhe illâ ente, sübhâneke, innî küntü mine’z-zâlimîn" Ülkemize Huzur Ver ALLAHIM Askerimizi Polisimizi Emniyet Mensuplarımızı Koru Muhafaza EyleALLAHIM İşimizi Gücümüzü Rast GetirALLAHIM Meleklerinle Yardım Eyle ALLAHIM Borçları Olanlara Ödeme Kolaylığı İhsan Eyle ALLAHIM İşleri Olmayanlara Hayırlı İşler Ver ALLAHIM Dertleri Olanlara Dermanlar Ver ALLAHIM Yolunu Kaybetmişlere Hak Yollarını Buldur ALLAHIM Şu Amin Diyen Kullarını Cehenneminden Azad Eyle ALLAHIM Kalplerine Namaz Sevgisi Kuran Sevgisi İbadet Sevgisi İhsan Eyle ALLAHIM Şüphesiz Senin Bilipte Benim Bilmediğim Ne Sıkıntıları Varsa GiderALLAHIM Şüphesiz Senin Bilipte Benim Bilmediğim Ne Hayır Muradları Varsa Ver ALLAHIM Bizleri Hayra ANAHTAR Şerre KİLİT Eyle ALLAHIM... Bize Ve Sevdiklerimize Hangi Şekil Ve Hal Üzere Zarar Vermek İsteyenlerin Niyet Ettikleri Zararları Kendi Başlarına ÇevirALLAHIM Nazarlardan Büyülerden Şeytanların Şerrinden Şeytanlaşmış İnsanların Şerrinden Bizleri Muhafaza EyleALLAHIM Sen Ümmeti Muhammed’i Sahipsiz Bırakma ALLAHIM Vatanımızı Bayraksız BırakmaALLAHIM Minarelerimizi Ezansız BırakmaALLAHIM Saflarımızı Cemaatsiz BırakmaALLAHIM Annelerimizi Evlatsız Bırakma ALLAHIM Hastalarımızı Şifasız BırakmaALLAHIM Sen Bizlere Zarar Vermek Isteyenleri Cezasız Bırakma ALLAHIM Alnımızı Secdesiz Bırakma ALLAHIM Dilimizi Kuran’sız Bırakma ALLAHIM Kalbimizi Imansız Bırakma ALLAHIM Amin Amin Amin... Dua’larınızı ALEMLERİN EFENDİSİ HAZRETİ MUHAMMEDİN ( Sallallahu Aleyhi Vesellem )’ in Hatrı Hürmetine Kabul Eyle ALLAHIM... EL FATİHA Not: Bu duayı en kısa süre içinde lütfen elinizden ne kadar geliyorsa yayınız..
.
|