Tanıyamam belki görsem de şimdi Yıllar seni ne çok değiştirmiştir, Unutamam bil ki ölsem de seni; İki ruh bir tende kâlbe girmiştir.
Üzüm üzüm oldu gözümde gözün Özün özüm oldu yüzümde yüzün Yıllardır gönlümde hep aynı hüzün Mevlâm aşk derdini kâlbe vermiştir.
Bir an gözün kırpıp hiç uyumadın Yüzün hep aynı yüz; hiç büyümedin Kâlbimden dışarı hiç yürümedin Gönül otağını kâlbe sermiştir.
Gökten yağmur yağar dallar ıslanır Gönül hasret sağar sana yaslanır Bülbül figân eyler güle seslenir Gönül tellerini kâlbe germiştir.
Şaban AKTAŞ 23.11.2016
2.
D/OKUMA TEZGAHI
Başkaca işim yok ki hiç A’dan Z’ye Tüm şarkılarını Tüm şiirlerini aşkın Yüzünden okurum, Tepeden tırnağa Santim santim Milim milim İnce eler, sık dokurum!
Her miliminde Yüzün üstünde ilmek Düğüm geçer boğazımdan Yutkunurum...
Aşk ile hasret Bambaşka bir şey Hereke Halısı; ipek Elibelinde motifli kilim, Elimde kalem kirkit Dilimde ahı O güzel yüzün Yedi Dağın Çiçeği Aşk d/okuma tezgahı!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL TELİNDEN NAĞMELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL TELİNDEN NAĞMELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.