(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKLUĞUN ACISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKLUĞUN ACISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beyaz gölge olup gün ışığında Kar tanesi gibi her yağışında Destursuz kalsaydım ben eşiğinde Yokluğun acısı diner mi acep
Resmine bakıpta öylece dursam Seni hayal edip kalbime sarsam Ebedi hayata seninle girsem Yokluğun acısı diner mi acep + Harika bir şiir gönül incisi dizeler.Zefkle okuduk yürekten tebrikler.
Beyaz gölge olup gün ışığında Kar tanesi gibi her yağışında Destursuz kalsaydım ben eşiğinde Yokluğun acısı diner mi acep çok beğenerek okudum.tebrikler çok güzeldi.
Yokluğun acısını dindirecek olan tek deva vuslattır, ama bu alemde ama berzah aleminde vuslata ermenin mutluluğu her derde deva bulunmaz bir şifadır..
Şiire gelince her zamanki gibi hecenin ustası heceleri kavalye yapmış dans ediyor şiirde ne denilebilinirki alkışlamaktan vede tebrik etmekten başka, kutlarım seni ve şiirini TEBRİKLER..
Adını dağlara haykırıp yazsam Yokluğun acısı diner mi acep Yollara sevdanın resmini çizsem Yokluğun acısı diner mi acep
Yokluğu her zaman dert olurda,varlığından haberdar olamadığımız güzel şeylerde arada kaynayıp gider. Hangisi daha zor henüz tesbit etmiş değilim. Yüreğin acı görmesin efendim.Feryadın duyulması dileğiyle.
Adını dağlara haykırıp yazsam Yokluğun acısı diner mi acep Yollara sevdanın resmini çizsem Yokluğun acısı diner mi acep ************************************* Harika bir hece şiiri okudum sizden.Özlemlerin sel olup taştığı dizelerdi.Yüreğinize sağlık KUTLUYORUM: SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN:
SİZİ.ANCAK 8. GÜNDE BİR OKUYORUM , OKURKEN SANKİ ERCİYESİN ZİRVESİNE GELMİŞ BİZLERE EL SALLIYOR GİBİ GÖRÜYORUM, KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK.
(. HER ACININ ELBETTE BİTTİĞİ YER VARDIR.)
,,,,,,,,,,BEN SİZİ VE SİZİN GİBİ DEĞERLİ ÜSTADLARI OKUDUKCA,, GENÇLEŞİYORUM .ŞU ANDA 20.5 YAŞIMA İNDİM.YARIN BİR BAŞKA ÜSTADI HAZ ALARAK OKUR İSEM .TAM 20. YE İNECEĞİM,
Nar sıcağı gibi yakan güneşte İçimi kor gibi saran ateşte Seninle çaresiz sensiz kalışta Yokluğun acısı diner mi acep
Beyaz gölge olup her an peşinde Destursuz kalsaydım ben eşiğinde Kar tanesi gibi her yağışında Yokluğun acısı diner mi acep
Çok güzel, kusursuz dizeler diyeceğim; ama keşke bu iki dörtlükdeki uyakların ses uyumuna da dikkat etseydin.. Kutlarım yine de çok güzel.. Selam ve sevgilerimle..
SİZİ.ANCAK 8. GÜNDE BİR OKUYORUM , OKURKEN SANKİ ERCİYESİN ZİRVESİNE GELMİŞ BİZLERE EL SALLIYOR GİBİ GÖRÜYORUM, KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK.
(. HER ACININ ELBETTE BİTTİĞİ YER VARDIR.)
,,,,,,,,,,BEN SİZİ VE SİZİN GİBİ DEĞERLİ ÜSTADLARI OKUDUKCA,, GENÇLEŞİYORUM .ŞU ANDA 20.5 YAŞIMA İNDİM.YARIN BİR BAŞKA ÜSTADI HAZ ALARAK OKUR İSEM .TAM 20. YE İNECEĞİM,
Çaresizlik bin kez gelse başıma Seninle birlikte akan yaşıma Adımız yazılsa mezar taşına Yokluğun acısı dinermi acep yokluğun acıcı dinmez ama böyle enfes şiirler yazdırır şaire. tebrik ve selamlarımla.