(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ORTADOĞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ORTADOĞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok manali ve sıkıntıların dile getirildiği muhteşem bir şiir. Kutlarım dost seni yürekten. Gönlüne yüreğine sağlık. Haklı gerçeklerin dizeler de hayat bulusuydu şiir.
anlam ve kıymeti bakımından olağanüstü güzel, akışı ve ahengi hayran bırakan, duyarlılık dolu müstesna bir şiirdi. tebrikler ve saygılar sunuyorum sayın hocam...
Yerinde ve zamanında yazılan okunması ve üzerinde düşünülmesi gereken, ibret alınması gereken bir şiir. Orta doğuya bir an önce barış ve kardeşliğin egemen olması dileklerim ile tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Güzel bir şiir olmuş. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
"Aydın duyarlılığı" diye bir tabir geliştirdiler, ben pek itibar etmesem de düşünenlerin düşüncelerini bir şekilde ifade etmelerinden yanayım. Vatan toprakları üzerinde nimetlerini yediğimiz vatanın ve elbette en yakın iletişim içinde olduğumuz komşularımızın huzursuzlukları bizi de huzursuz hale getiriyor ve düşüncelerimizi dile getirme ihtiyacı duyuyoruz. Tüm inanan ve vatanını seven yüce gönüllülere selâm olsun.
Tamamıyla doğru bir şiir... Tebrik ederim.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…