eğer bugün uyanmazsak yarın hasret ve pişmanlık, şimdi amel işleme vaktidir, istirahat vakti değil. ilahi nizamda tartılınca demesinler idamlık, nefsine itaati bırak ta Allah’ın(c.c.) huzurunda eğil. yusuf erdoğan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
itaat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
itaat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’ÜN MEKANI CENNET OLSUN… 10 KASIM ATATÜRK’Ü ANMA GÜNÜ KUTLU OLSUN… ÖLÜMSÜZ ATATÜRK’E SONSUZ SAYGILAR… Şiirleri çok çok Beğendim.
Mustafa Bey güzel dileklerinize bilmukabele eder,saygılar sunarım.Tarihle yaşıt olan tertemiz bir geçmişin asil evlatları olarak tarihimize not düşmüş kahramanlarımıza vefa borcumuz olduğunun bilinciyle hatırası gönüllerde yaşayan Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü saygıyla yad ediyoruz.Asil kanında taşıdığı asaletin geçmişten ders alan geleceğe güvenle bakan tarihine sahip çıkan değerlerini koruyan ve nesilden nesile aktaran bir varoluşun yüreğimize yüklediği sorumluluk duygusuyla bu asil milletin kahraman evlatlarını ulubatlı hasan gibi emaneti burçlardan indirmeyen bir şevkle selamlar geleceğin gönlümüze ışık tutması temennisiyle Yüce Milletin asil evlatlarına saygılarımı sunarım...
10 KASIM ATATÜRK’Ü ANMA GÜNÜ KUTLU OLSUN…
ÖLÜMSÜZ ATATÜRK’E SONSUZ SAYGILAR…
Şiirleri çok çok Beğendim.